نگرانی رژیم صهیونیستی از توسعه همکاری‌ها میان حماس و حزب‌الله

نگرانی رژیم صهیونیستی از توسعه همکاری‌ها میان حماس و حزب‌الله

سرویس های امنیتی رژیم صهیونیستی درباره روند رو به رشد همکاری ها میان جنبش حماس و جنبش حزب الله لبنان ابراز نگرانی کرده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز، منابع امنیتی رژیم صهیونیستی در گزارش هایی درباره افزایش همکاری ها میان اضلاع مقاومت در فلسطین و لبنان ابراز نگرانی کردند.

در همین رابطه روزنامه یسرائیل هیوم در گزارشی نوشت: مقامات امنیتی اسرائیلی از تشدید تنش ها در جریان ماه رمضان به شدت نگران هستند.

در ادامه این گزارش آمده است: در شرایطی که تنش های امنیتی در یک سال اخیر ادامه داشته، این احتمال وجود دارد که شرایط کنونی کنترل اوضاع از دست خارج شده و شرایط به حالت انفجار برسد.

در ادامه این گزارش درباره همکاری گروه های مقاومتی در لبنان و فلسطین هشدار داده شده و آمده است: روند همکاری های رو به توسعه میان حزب الله لبنان و جنبش حماس مساله ای نگران کننده است که باید به طور جدی پیگیری شود.

یسرائیل هیوم در ادامه نوشت: در ماه های اخیر میزان قدرت و محبوبیت جنبش حماس نیز در میان ضعف ملموس تشکیلات خودگردان فلسطین، روندی افزایشی داشته است.

این روزنامه تصریح کرد: این در شرایطی است که میزان خشم عمومی فلسطینیان نیز از اسرائیل روندی تصاعدی داشته و در همین وضعیت اسرائیل دچار بحران های داخلی متعددی شده است، امری که نگرانی ها از آینده را افزایش داده است.

کد خبر 5734098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha