۲۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۵:۳۷

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی:

روزهای پایانی سال در خراسان رضوی بارانی است

روزهای پایانی سال در خراسان رضوی بارانی است

مشهد - کارشناسی هواشناسی خراسان رضوی گفت: روزهای پایانی سال در خراسان رضوی بارانی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، زهرا آهنگرزاده در رابطه با وضعیت جوی خراسان رضوی در روزهای پایانی سال، با بیان این‌که افزایش ابرناکی و بارش‌های رگباری در مناطق مختلف استان پیش‌بینی می‌شود، اظهار کرد: بر اساس بررسی نقشه‌های هواشناسی، انتظار می‌رود به تناوب تا روز یکشنبه هفته آینده، بارش‌های رگباری در برخی نقاط همراه با رعد و برق در خراسان رضوی ادامه یابد.

وی، وزش باد شدید در نواحی بادخیز خراسان رضوی به‌ویژه در مناطق شرقی استان را پدیده احتمالی در هفته آینده دانست و گفت: برای روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده به‌خصوص در مناطق شمالی، مرکز و شرق استان خراسان رضوی، کاهش نسبی بین سه تا پنج درجه‌ای دما را خواهیم داشت و پس از آن میانگین دما در استان افزایش می‌یابد.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: بارش‌های پراکنده باران طی شبانه روز گذشته در ۶ شهرستان شامل قوچان، سبزوار، کاشمر، فریمان، خواف و بردسکن گزارش شده است که بیشترین آن مربوط به فریمان به میزان ۱.۵ میلیمتر بوده است.

وی با بیان این‌که میانگین دما در مشهد طی شبانه روز گذشته بین ۱۱ و ۲۲ درجه در نوسان بوده است، گفت: شهرستان فریمان با ۶ درجه و سرخس با ۲۹ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین دما را طی ۲۴ ساعت گذشته داشته‌اند.

کد خبر 5735481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha