۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۴۴

سلیمی خبر داد؛

حضور بیش از ۶۹ هزار جوان داوطلب در طرح‌های نوروزی هلال احمر

حضور بیش از ۶۹ هزار جوان داوطلب در طرح‌های نوروزی هلال احمر

سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: با توجه به هشدار وضع نارنجی در استان‌های تهران، البرز، خراسان شمالی و رضوی، مازندران، گلستان اعضای هلال احمر در وضعیت آماده‌باش قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار مهر؛ وحید سلیمی با بیان اینکه در طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر ۶۹ هزار نفر جوان در سازمان هلال احمر به صورت داوطلبانه همکاری می‌کند؛ گفت: این تعداد در ۱۹۶۵ پایگاه مشغول خدمت رسانی هستند. از ابتدای طرح‌های نوروزی بالغ بر ۱۲۱۵ عملیات امداد و نجات هم وطنان ما انجام شده که از این میزان ۶۴۲ مورد برای حوادث جاده‌ای و ۳۶ مورد برای حوادث جوی و ۲۹ مورد عملیات کوهستان بوده است.

سخنگوی طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر با اشاره به حوادث شب گذشته جاده چالوس گفت: تا ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه شب گذشته ۶ تیم عملیاتی از استان البرز وارد عملیات شدند و ۱۸ نفر نیروی تخصصی در محل حضور پیدا کرده و نسبت به رهاسازی مصدومان و تخلیه محور اقدام کردند و تا ساعت ۲۳ و ۴۵ دقیقه عملیات خاتمه پیدا کرد

وی با اشاره به بارندگی‌های اخیر در کشور گفت: با توجه به هشدار وضع نارنجی در استان‌های تهران، البرز، خراسان شمالی و رضوی، مازندران، گلستان اعضای هلال احمر در وضعیت آماده‌باش قرار دارند و همکاران ما در پایگاه‌های امداد و نجات و حضور فعال دارند. از هموطنان درخواست داریم با توجه به هشداری که صادر شده نکات ایمنی را رعایت کنند. از سلامت خودرو اطمینان یابند و با سرعت مجاز رانندگی کنند تا ان شاالله با رعایت موارد خطرات کاهش یابد.

سلیمی خاطر نشان کرد: هموطنان اگر با مشکلی مواجه شدند با شماره ۱۱۲ در سراسر کشور تماس بگیرند؛ در صورت بروز حوادث نزدیک‌ترین پایگاه در محل مورد نظر حضور خواهد یافت.

کد خبر 5738569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha