۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶:۱۱

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی:

مهار تورم و رشد تولید نیازمند یک کار دسته‌جمعی است

مهار تورم و رشد تولید نیازمند یک کار دسته‌جمعی است

اردستان-نماینده مردم اردستان در مجلس گفت: مهار تورم و رشد تولید نیازمند کار دسته جمعی است و نیاز به همکاری همه جانبه مسئولان دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد ظهر یک‌شنبه در جلسه شورای اداری اردستان، اظهار داشت: امید می‌رود از فرصت‌های ماه رمضان بهترین بهره را داشته باشیم چراکه لحظات گرانبهایی دارد خوب است که از آن غافل نباشیم و این فرصت مغتنم را قدر بدانیم.

وی با اشاره به نامگذاری سال توسط رهبر انقلاب، افزود: رهبر انقلاب شعار سال را مهار تورم، رشد تولید قرار دادند و ضرورت دارد که تمام ادارات و مسئولان در راستای این شعار گام برداشته و تلاش کنند؛ همچنین با توجه به وجود مسائل مختلف، اکنون باید مسئله اقتصاد کشور مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

نماینده مردم اردستان خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده در شهرستان اردستان، رکورد بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی از ابتدای تشکیل این سازمان تا به این لحظه، رقم خورده و با توجه به وجود شرایط سخت، ما شاهد رشد تولید در شهرستان هستیم.

طباطبایی نژاد بیان کرد: نباید به هر بهانه‌ای یک واحد تولیدی در این شهرستان تعطیل شود و باید این آمار بیمه شدگان تأمین اجتماعی در شهرستان را حفظ کرد و برنامه‌ریزی شود تا توسعه بیشتری نیز پیدا کند.

وی ادامه داد: از اوایل سال ۹۵ و شروع نمایندگی بنده در شهرستان، در رابطه با تولید پنج گام را تعریف کردیم که اولین گام در این ارتباط این است که کارخانه‌ای تعطیل نشود.

نماینده مردم اردستان در مجلس یادآور شد: گام دوم مربوط به مسئله تولید برگرداندن کارخانه تعطیل شده به چرخه کار است که در این راستا در چند ساله اخیر در شهرستان اردستان، تعدادی کارخانه از جمله کارخانه فاستونی احیا شده و به چرخه تولید بازگشتند.

طباطبایی نژاد بیان کرد: گام سوم کمک به کارخانه‌ها است در راستای اینکه توسعه یابند؛ همچنین در گام چهارم باید کارخانه‌هایی که هنوز به بهره‌برداری نرسیده‌اند را تکمیل کرد و گام آخر نیز احداث کارخانه جدید است.

وی تاکید کرد: رونق اقتصادی در این شهرستان به حضور کارخانه‌ها وابسته است و با وجود وضعیت خوب از نظر تولید در شهرستان هنوز هم باید در این بخش فعالیت کار کرد.

نماینده مردم اردستان با اشاره به بحث تورم و مشکلات اقتصادی شدید برای مردم، خاطرنشان کرد: مهار تورم و رشد تولید یک کار دسته جمعی است و در این زمینه نیاز به همکاری مسئولان است.

کد خبر 5740912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha