۱۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۵۵

روابط عمومی کل سپاه خبر داد؛

شهادت یکی از مستشاران نظامی سپاه در سوریه

شهادت یکی از مستشاران نظامی سپاه در سوریه

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از شهادت یکی از مستشاران نظامی سپاه در حمله جنایتکارانه سحرگاه امروز (جمعه) رژیم صهیونیستی به حومه دمشق سوریه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سپاه نیوز، در اطلاعیه روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: سحرگاه امروز جمعه یازدهم فروردین ماه ۱۴۰۲ مصادف با نهم ماه مبارک رمضان، پاسدار رشید اسلام " میلاد حیدری " از مستشاران رشید نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه، در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در حوالی دمشق به شهادت رسید.

در این اطلاعیه با محکومیت سکوت و بی عملی مجامع مؤثر جهانی در قبال جنایت آفرینی‌ها و تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی و ادامه نقض حاکمیت و تمامیت سرزمینی یک کشور مستقل عضو سازمان ملل، تاکید کرده است: بی‌تردید رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی پاسخ این جنایت را دریافت خواهد کرد.

این اطلاعیه با تبریک و تسلیت شهادت این افسر مؤمن، مخلص، فداکار و پاکباخته به خانواده معظم و آحاد همرزمان مجاهد و گرانقدر ایشان اعلام کرده است: آئین‌های تشییع، تدفین و خاکسپاری شهید عالی‌قدر متعاقباً به آگاهی ملت شریف ایران رسانده خواهد شد.

کد خبر 5743797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • پری IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
      0 0
      شما که انتقام‌بگیر نیستین؛ یا می‌گین جهاد اسلامی چندتا موشک کاتیوشا از غزه بزنه که اونا هم رهگیری می‌شن و به جایی نمی‌رسه، یا یه پهپاد یکی از کشتی‌های تجاری اسرائیلی رو یه ذره غُر می‌کنه. انتقام جرأت می‌خواد که شما ندارین متأسفانه.
    • حسین US ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
      0 0
      بنام شهدای راه وطن. بسته دیگه، هنوز منتظر جوامع بین المللی برای محکوم کردن جنایات صحیونیستها، این خونخواران تاریخ بشریت هستیم؟ جواب صحیح و روشن به این ویروسان منطقه بدهیم تا ابدیت دست از پا خطا نکنن.
    • Lor AE ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
      0 0
      ... تو شرف نداشته اسراییل
    • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
      0 0
      اینجا ....گشادها خواب نابودی اسراییل رو می بینند ولی اونها با این وضعشون باز هم نیروهای ما رو می کشند ، خاک بر سرتون با این ادعاهای ....تون !
    • محمد IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
      0 0
      وقتی بهتون اجازه نمیدن جواب بدین با جرأت پاسخ دادن ندارید توی سوریه چکار میکنید و جوانان کشور رو به کشتن میدید
    • محمد IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
      0 0
      سلام شهید روحت شادباش به سعادتت منم دعا کنید برام شهید شم