۲۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۰۲

انتشار اولین شماره دوفصلنامه «پژوهشنامه مطالعات وقف و امور خیریه»

انتشار اولین شماره دوفصلنامه «پژوهشنامه مطالعات وقف و امور خیریه»

اولین شماره دوفصلنامه «پژوهشنامه مطالعات وقف و امور خیریه»، به عنوان اولین و تنها پژوهشنامه تخصصی مطالعات وقف و امور خیریه در کشور، منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اولین شماره دوفصلنامه «پژوهشنامه مطالعات وقف و امور خیریه»، به عنوان اولین و تنها پژوهشنامه تخصصی مطالعات وقف و امور خیریه در کشور، به همت دانشگاه اصفهان و پژوهشکده مطالعات وقف و نیکوکاری (خیر ماندگار) منتشر شد.

تعداد ۳۹ مقاله بعد از فراخوان‌ها به این پژوهشنامه ارسال گردید که از این میان، ۱۲ مقاله جهت چاپ در نخستین شماره پذیرفته شد.

در این پژوهشنامه مقالات با محوریت موضوعات «پژوهش‌های اقتصادی و مدیریتی امر خیر»، «پژوهش‌های تاریخی و تمدنی امرخیر»، «پژوهش‌های دینی و حقوقی امر خیر» و «پژوهش‌های فرهنگی و اجتماعی امر خیر» پذیرفته می‌شوند که در پایگاه‌های «سیویلیکا»، «مگ ایران» ، «مرجع مجله‌های علمی»، «SID»، نورمگز، پرتال جامع علوم انسانی و گوگل‌پژوهشگر نمایه شده است.

گفتنی است این پژوهشنامه که به صورت دو فصلنامه منتشر می‌شود، ضمن انتشار دستاوردهای اصیل پژوهشی در حوزه وقف و امر خیر، به مسئله‌یابی و حل مسائل این حوزه با حفظ معیارهای اصلی پژوهشنامه برای پذیرش مقالات (نوآوری، جامعیت و کاربردی بودن با محتوای علمی-پژوهشی) در جهت رفع مشکلات این حوزه می‌پردازد.

علاقمندان می‌توانند جهت مطالعه مقالات چاپ‌شده و اطلاع از نحوه ارسال و پذیرش مقالات به نشانی https://ecs.ui.ac.ir مراجعه کنند.

کد خبر 5752481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha