۲۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۰۳

در نشست جده؛

وزرای خارجه عرب تجاوزات علیه مسجدالاقصی را محکوم کردند

وزرای خارجه عرب تجاوزات علیه مسجدالاقصی را محکوم کردند

وزاری خارجه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج‌فارس به همراه چندین کشور عربی دیگر، امروز شنبه در پایان نشست مشورتی خود در جده، تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه‌های فلسطینی، وزرای خارجه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج‌فارس، اردن، مصر و عراق صبح امروز شنبه پس از نشست مشورتی خود در جده در بیانیه‌ای تجاوزات و حملات اشغالگران صهیونیست علیه مسجدالاقصی را محکوم کردند.

وزارت امور خارجه عربستان سعودی در بیانیه‌ای پس از پایان این نشست پیرامون مسئله فلسطین بر مرکزی بودن و در اولویت بودن مسئله فلسطین تاکید کرده و اقدامات نامشروع رژیم صهیونیستی که موجب نابودی راه حل دو دولتی و فرصت‌های تحقق صلح عادلانه و فراگیر خواهد شد، را محکوم کردند.

در این بیانیه تجاوزات و جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه مسجدالاقصی محکوم شده و بر ضرورت حفظ وضعیت تاریخی و قانونی حاکم بر آن تاکید شد.

گفتنی صهیونیست‌ها در روزهای اخیر همزمان با اعیاد یهودی تعرضات علیه مسجدالاقصی را افزایش داده و بارها نمازگزاران و معتکفان فلسطینی در قبله اول مسلمانان جهان را مورد حمله قرار داده‌اند.

کد خبر 5755327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha