۲۹ فروردین ۱۴۰۲، ۹:۵۵

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین:

جزیره‌ای عمل کردن مهمترین معضل حوزه فرهنگ است

 جزیره‌ای عمل کردن مهمترین معضل حوزه فرهنگ است

قزوین- رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: جزیره‌ای عمل کردن از مهمترین معضلات حوزه فرهنگ است و باید در این حوزه منسجم و با برنامه مدون اقدامات صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی فرمانی صبح سه شنبه در دیدار شورای اسلامی شهر قزوین با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین اظهار کرد: یکی از مهمترین موانع و مشکلات در انجام کارها و اقدامات فرهنگی، جزیره‌ای عمل کردن نهادها و دستگاه‌های مسؤول است.

وی افزود: اقدامات جزیره‌ای نهادهایی که داعیه کار فرهنگی دارند باعث خواهد شد تا بازخوردی از اقدامات در میان اجتماع نبینیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: داشتن برنامه مدون و مسنجم در حوزه فرهنگ باعث خواهد شد تا منشأ خیر و اثرات خوبی شود و بسیاری از معضلات فرهنگی نیز حل و فصل شود.

فرمانی افزود: شورا و مدیریت شهری قزوین در حد توان تعامل و همکاری خوبی با مجموعه اداره فرهنگ و ارشاد استان خواهد داشت و در این راستا پیشنهاد می‌شود مطالبات و زمینه همکاری‌ها میان دو نهاد به صورت مکتوب به شورا ارائه گردد تا بتوانیم در راستای وظایف و چارچوب قانونی برای اجرایی شدن آنها برنامه ریزی نمائیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در این جلسه در تذکری خواستار ارائه بانک اطلاعات املاک شهرداری قزوین شد و گفت: باید شهرداری قزوین به این مطالبه مهم شورا توجه نماید و بانک اطلاعات املاک را به شورا ارائه کند.

فرمانی در پایان به نارضایتی شهروندان از وضعیت آسفالت خیابان‌ها و معابر شهری اشاره داشت و تاکید کرد: نامناسب بودن وضعیت آسفالت معابر و خیابان‌های شهر قزوین موجب نارضایتی و مراجعه و تماسهای مکرر شهروندان به اعضای شورا شده است لذا ضرورت دارد شهرداری قزوین در اسرع وقت نسبت به ترمیم ترانشه ها و آسفالت معابر شهر قزوین و افزایش کیفیت آسفالت اقدام نماید.

کد خبر 5757955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha