۳۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۳۶

٢٠٠ زندانی جرائم غیر عمد در مشهد مقدس آزاد خواهند شد

٢٠٠ زندانی جرائم غیر عمد در مشهد مقدس آزاد خواهند شد

مشهدـ رئیس اتحادیه طلا، نقره و جواهر مشهد گفت: از سال گذشته تاکنون ١۵٠ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد به همت پویش سفیران آزادی از زندان آزاد و طی چند روز آینده ٢٠٠ زندانی دیگر آزاد خواهند شد. 

به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف تقی زادگان در مراسم جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد که با حضور رئیس دادگستری خراسان رضوی برگزار شد، با بیان اینکه در تاریخ ٢٩ فروردین ١۴٠١ پویش سفیران آزادی در مشهد مقدس پایه ریزی شد اظهار کرد: در زمان آغاز پویش نیّت ما این بود که تنها ۶ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد را از زندان آزاد کنیم اما به همت خیرین این صنف این جریان ادامه پیدا کرد.

رئیس اتحادیه طلا، نقره و جواهر مشهد در ادامه افزود: با همت این صنف در ابتدا توانستیم با مبالغی که جمع شد حدود ۶۵ زندانی جرایم غیرعمد را از زندان آزاد کنیم.

وی با بیان اینکه ما می‌دانیم که هر فردی از زندان نجات پیدا می‌کند سرپرست خانواده است، گفت: از سال گذشته در ادامه اقدامات این پویش تاکنون ١۵٠ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد با همت پویش سفیران آزادی از زندان آزاد شدند.

تقی زادگان گفت: در این مدت ۲ نفر از همکاران کمک بسیاری کردند یکی از آن‌ها هزینه مراسم فوت پدر و مادرش را به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد اختصاص داد و دیگری ۲۹ پابند الکترونیکی تهیه کرد و زندانیان آزاد شده در طلافروشی‌ها مشغول به کار شدند.

رئیس اتحادیه طلا، نقره و جواهر مشهد بیان کرد: در گلریزان امسال زمینه آزادی ۲۰۰ زندانی جرایم غیر عمد فراهم شد که امیدواریم این افراد به زودی به نزد خانواده‌هایشان بازگردند.

کد خبر 5759024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha