۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۹:۲۵

فرماندار شمیرانات:

لواسانات در امر فساد ستیزی اهتمام و کار ویژه می طلبد

 لواسانات در امر فساد ستیزی اهتمام و کار ویژه می طلبد

شمیرانات- فرماندار شمیرانات با اشاره به اینکه لواسانات در امر فساد ستیزی جایگاه ویژه‌ای داشته است گفنت: این منطقه در حوزه قضایی اهتمام و کار ویژه‌ای می‌طلبد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی ذاکریان ظهر سه شنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس جدید حوزه قضائی لواسانات که با حضور رضا شاکرمی قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران و جمعی از مسئولان نظامی، انتظامی، قضائی، اجرایی و خانواده معظم شهدای منطقه در سالن اجتماعات حوزه علمیه امام حسن مجتبی علیه السلام لواسان برگزار شد ضمن قدردانی از زحمات «یونس طرهانی» انتصاب «محمدرضا مرادی» را به عنوان رئیس جدید حوزه قضائی لواسانات تبریک گفت.

ذاکریان اظهار داشت: لواسانات علیرغم آوازه‌ای که در اذهان عمومی دارد، مردمانی سختی کشیده نسبت به برخی بی‌عدالتی‌ها، غفلت‌ها و کم‌توجهی‌ها دارد.

فرماندار شمیرانات افزود: انتظار می‌رود حضور رئیس جدید دادگستری و امتداد تلاش مسئولان سابق، گره‌گشا و امیدبخش باشد.

رئیس شورای تأمین شمیرانات با بیان این‌که لواسانات در امر فساد ستیزی جایگاه ویژه‌ای داشته و اهتمام و کار ویژه‌ای نیز می‌طلبد، ابراز داشت: ما همواره در مجموعه از نظرات و مشورت‌های مسئولان قضائی در تصمیم‌سازی و اجرا استقبال می‌کنیم و امید است حلاوت همکاری، همدلی و خدمت‌رسانی صادقانه مدیران دغدغه‌مند منطقه بر جان شهروندان نشیند و موجب ارتقای سرمایه اجتماعی نظام شود.

کد خبر 5763424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha