۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۲۴

استاندار لرستان:

جریان‌سازی مناسبی در ورزش لرستان به وجود آمده است

جریان‌سازی مناسبی در ورزش لرستان به وجود آمده است

خرم‌آباد- استاندار لرستان تاکید کرد: جریان‌سازی مناسبی در ورزش لرستان به وجود آمده است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد زیویار امروز پنج شنبه در دیدار با رئیس فدراسیون پزشکی، ورزشی و نایب رئیس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه ورزشکاران لرستانی دارای استعداد و توانایی فراوان در رشته‌های گوناگون هستند و در برهه‌های مختلف در اکثر رشته‌های ورزشی در سطوح ملی و بین‌المللی درخشیده‌اند، اظهار داشت: ورزشکاران لُر توانسته‌اند با بضاعت کم لرستان از لحاظ امکانات ورزشی، در تیم‌های بزرگ کشور و حتی تیم‌های ملی در رشته‌های مختلفی همچون فوتبال، هندبال، ورزش‌های رزمی، کشتی، وزنه‌برداری حرف برای گفتن داشته باشند و عناوین قهرمانی را کسب کنند.

وی با اشاره به موفقیت کشتی گیران لرستانی در دهه ۶۰ و اوایل ۷۰، اظهار کرد: در این دوره بسیاری از اعضای تیم ملی را ورزشکاران لرستانی تشکیل داده بودند.

استاندار لرستان با تأکید بر توجه بیشتر به ورزش لرستان، افزود: این توجه از روی استیصال نیست؛ بلکه ورزشکاران لرستانی به دلیل توانمندی‌های خود می‌توانند به پیشرفت ورزش در ورزش کشور کمک کنند.

زیویار با اشاره به اینکه جریان‌سازی مناسبی در ورزش لرستان به وجود آمده است، افزود: این جنب‌وجوش می‌تواند منشأ اثرگذاری باشد و اگر در رشته‌های ورزشی تعهد در کنار توانمندی‌ها قرار بگیرد در ورزش حرف‌های بسیاری برای گفتن وجود خواهد داشت.

وی بر هم افزایی بخش‌های مختلف استان در استفاده از ظرفیت‌های ورزشی در استان تأکید کرد.

کد خبر 5764822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha