۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۳۳

شتابدهنده «یهدین» برگزار می‌کند؛

رویداد ملی خلاقیت و نوآوری های قرآنی «عصر قرآن»

رویداد ملی خلاقیت و نوآوری های قرآنی «عصر قرآن»

مرکز نوآوری «یهدین» با حمایت اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت (ع)رویداد ملی خلاقیت و نوآوری های قرآنی «عصر قرآن» را برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مرکز نوآوری یهدین با حمایت اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت (ع)، با مشارکت شورای توسعه فرهنگ قرآنی، اولین رویداد ملی خلاقیت و نوآوری‌های قرآنی، برگزار می‌کند.

این رویداد ویژه فعالین و اعضای جامعه قرآنی، طلاب و دانشجویان علاقه مند به حوزه معارف علاقه مندان به حوزه نوآوری خواهد بود.

آموزش‌های قرآنی، نشر آثار مکتوب قرآنی، تبلیغ و ترویج معارف قرآنی، نرم افزار و اپلیکیشن‌های قرآنی، محصولات حوزه سبک زندگی قرآنی و هر آنچه که به ترویج و توسعه قرآنی یاری می‌رساند، به عنوان محورهای این فراخوان معرفی شده اند.

گفتنی است، حمایت از تیم‌ها و ایده‌های برتر، قرارگیری در دوره شتابدهی سرمایه گذاری و جذب مشارکت، برندسازی و تجاری سازی ایده‌ها، قرارگیری در اکوسیستم نوآوری و برقراری اتصال با شبکه‌های قرآنی از جمله مزایای حضور در این رویداد ملی هستند.

علاقه مندان تا ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ فرصت دارند ایده و طرح‌های قرآنی خود را از طریق پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۹۱۰۳۲۱۳۶۵ ارسال نمایند. همچنین فعالان قرآنی، جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب سایت yahdin.ir مراجعه نمایند.

رویداد ملی خلاقیت و نوآوری های قرآنی «عصر قرآن»

کد خبر 5767221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha