۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۳۲

بعد از شکایت به دیوان عدالت؛

ابطال مجدد انتخابات دوچرخه سواری؟/ اسدی: جزئیات را نمی‌دانم

ابطال مجدد انتخابات دوچرخه سواری؟/ اسدی: جزئیات را نمی‌دانم

با گذشت دو ماه از برگزاری انتخابات پرحاشیه فدراسیون دوچرخه سواری با طرح شکایت یکی از کاندیداها، این فدراسیون مجدداً وارد حاشیه شده و تلاش برای ابطال انتخابات در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار مهر، ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ مجمع فدراسیون دوچرخه سواری با انتخاب رسول هاشم کندی اسدی به عنوان رئیس این مجموعه برگزار شد.

با گذشت دو ماه از این مجمع یکی از کاندیداها به دلیل نحوه برگزاری انتخابات، تمدید غیر قانونی سه دوره سرپرستی و نداشتن سوابق مدیریتی رئیس انتخاب شده به دیوان عدالت اداری شکایت کرده است.

با این شکایت خبرهایی از احتمال ابطال انتخابات منتشر شده و گمانه زنی‌ها افزایش یافته است.

رسول اسدی رئیس فدراسیون دوچرخه سوار در گفتگو با مهر گفت: طرح شکایت در اصل از وزارت ورزش و جوانان بوده است و ما نیز از مفاد آن مطلع شده‌ایم. بنابر آنچه شنیده‌ایم در نامه مذکور به تاریخ ۱۴۰۲.۶.۲ آمده است که ما تا ششم خرداد ماه مهلت داریم تا مستنداتی را در دفاع از خود پیرامون موضوعات شکایت شده ارائه دهیم.

وی تصریح کرد: به همین منظور جلسه عصر امروز در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار خواهد شد.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری اظهار داشت: من واقعاً از جزئیات این شکایت و مستندات ارائه شده اطلاع چندانی ندارم. آنچه می‌دانیم این است که یکی از کاندیداها به دیوان عدالت اداری شکایت برده است. قطعاً این نفرات تنها به حفظ منافع خودشان فکر می‌کنند و دلشان برای دوچرخه سواری نمی سوزد. در صورتی که فدراسیون دوچرخه سواری دچار مشکل شود قطعاً از سوی مجامع بین المللی برای ما مشکلاتی ایجاد خواهد شد که امیدوارم این مساله اتفاق نیفتد چراکه به ضرر دوچرخه سواری تمام می‌شود.

کد خبر 5769334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha