۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۲:۴۱

قائم مقام باشگاه شمس آذر قزوین:

توافقات اولیه با سعید دقیقی انجام شده است

 توافقات اولیه با سعید دقیقی انجام شده است

قزوین- قائم مقام باشگاه شمس آذر قزوین از توافقات اولیه باشگاه با سعید دقیقی برای ادامه کار در فصل آینده خبر داد و گفت: سعید دقیقی لیست بازیکنان مد نظر خود برا به باشگاه ارائه کرده است.

نصرالله خواجه گیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به ابهامات مطرح شده در رابطه با حضور سعید دقیقی به عنوان سرمربی فصل آینده تیم شمس آذر اظهار کرد: هفته گذشته در جلسه‌ای صحبت‌ها و توافقات اولیه با سعید دقیقی انجام شده و ان‌شا الله سعید دقیقی فصل آینده نیز سرمربی تیم شمس آذر خواهد بود.

وی بیان کرد: البته صحبت‌های نهایی به بعد از بازی با آرمان گهر سیرجان موکول شده است اما دقیقی لیست بازیکنان فصل آینده را به باشگاه ارائه کرده است.

قائم مقام باشگاه شمس آذر قزوین تاکید کرد: مشکلی برای ادامه کار با سعید دقیقی وجود ندارد و فصل آینده نیز دقیقی به عنوان سرمربی در تیم شمس آذر حضور خواهد داشت.

وی با بیان اینکه نه تنها باشگاه بلکه استان قزوین خود را برای حضور با قدرت در لیگ برتر آماده می‌کند، بیان کرد: اصلاح ورزشگاه از همین فردا آغاز خواهد شد تا ایرادات نیز رفع شود.

خواجه گیری در پایان یادآور شد: در هیچ استانی مثل استان قزوین شاهد همکاری مسئولین نبودیم و در شرایطی که بازی‌ها در استان‌های دیگر بدون تماشاگر بود در قزوین هیچ مشکلی وجود نداشت و باید از شورای تأمین و مسئولین استان تشکر کنم.

کد خبر 5777056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
      0 0
      باید این تیم برای فصل بعد تقویت بشه
    • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
      0 0
      باید این تیم برای فصل بعد تقویت بشه
    • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
      0 0
      باید این تیم برای فصل بعد تقویت بشه
    • مجید IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
      0 0
      قزوین فقط مصیب چگینی ای کاش دوران فوتبالیش بود تو زمین تو لیگ برتر میدیدیمش حیف....