۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۱۹

یک مسئول بلندپایه مقاومت فلسطین:

پاسخ مقاومت در راه است/ما زمان پایان نبرد را تعیین می‌کنیم

پاسخ مقاومت در راه است/ما زمان پایان نبرد را تعیین می‌کنیم

یک مسئول بلندپایه مقاومت فلسطین تاکید کرد که حملات این گروه‌ها علیه دشمن صهیونیستی در راه است.

به گزارش خبرگزاری مهر، یک مسئول بلندپایه در گروه‌های مقاومت فلسطین در گفتگو با شبکه المیادین تاکید کرد: نبرد ما با دشمن صهیونیستی ادامه خواهد داشت و حملات ما علیه دشمن در راه است.

وی در ادامه افزود: دشمن صهیونیستی به دنبال آتش بس در مقابل آتش بس بدون اعلام توقف ترورها، است. بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نگران متلاشی شدن کابینه‌اش در صورت پذیرش درخواست‌های مقاومت است.

این مسئول بلندپایه در گروه‌های مقاومت اضافه کرد: دشمن بعد از ارتکاب جنایات ترور، بیش از گذشته از لزوم تحقق آتش بس سخن می‌گوید تا بدین وسیله افکار عمومی را منحرف کند.

وی تصریح کرد: نباید به شایعات در خصوص آتش بس توجه کنید. مقاومت فلسطین تنها گروهی است که تعیین می‌کند چه زمانی این نبرد به پایان برسد.

پیش از این نیز، «اسماعیل رضوان» یکی از رهبران جنبش حماس با اشاره به شهادت ایاد الحسنی یکی از فرماندهان گردان‌های القدس وابسته به جنبش جهاد اسلامی توسط رژیم صهیونیستی، تاکید کرده بود که خون شهدای فلسطینی هرگز به هدر نخواهد رفت.

وی در ادامه افزود: شلیک موشک‌های مقاومت متوقف نخواهد شد و این جنایت رژیم صهیونیستی، مسیر مقاومت را تقویت می‌کند.

رضوان تصریح کرد: واکنش یکپارچه مقاومت به جنایت ترور و تخریب منازل غیرنظامیان فلسطینی کوبند خواهد بود. این جنایات باعث گسترده‌تر شدن دایره درگیری‌ها با رژیم صهیونیستی خواهد شد.

شبکه خبری المیادین بامداد شنبه به نقل از یک منبع آگاه در جهاد اسلامی برقراری آتش بس میان طرف‌های درگیری را تکذیب کرده بود.

این منبع آگاه در جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرده بود: «اخبار مطرح‌شده در رسانه‌ها درباره آتش بس صحت ندارند».

کد خبر 5778390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha