۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۵۹

در بازدید از غرفه نشر معارف صورت گرفت؛

توجه رهبر انقلاب به «ستاره‌ها چیدنی نیستند»

توجه رهبر انقلاب به «ستاره‌ها چیدنی نیستند»

مدیر روابط عمومی نشر معارف گفت: رهبر معظم انقلاب در بازدید امروزشان از نمایشگاه کتاب، ضمن حضور در غرفه نشر معارف کتاب «ستاره‌ها چیدنی نیستند» را تورق کردند.

مریم نقاشان نویسنده حاضر در غرفه نشر معارف درباره بازدید امروز مقام معظم رهبری از این غرفه به خبرنگار مهر گفت: با توجه به اینکه به مناسبت روز زن در خدمت مقام معظم رهبری بودم و درباره دو کتابم صحبت کردم، قول دادم این دو کتاب را تقدیم ایشان کنم که کتاب اول گستره حقوق حکومتی را در همان روز تقدیم شد و کتاب دوم که دربرگیرنده خاطرات اروپا بود با عنوان قاره سبز از جدیدترین آثاری بود که نشر معارف عرضه کرده بود تقدیم شد.

وی افزود: این کتاب در جهت جهاد تبیین است و در آن سعی شده است وارونه‌ها و ضد ارزش‌ها تبیین شود؛ بسیار جالب بود که مقام معظم رهبری تمامی این توضیحات را به خاطر داشتند.

نقاشان درباره نظر مقام معظم رهبری درباره کتاب‌های نشر معارف افزود: ایشان نسبت به تنوع و افزایش عناوین ابراز خرسندی کردند و بیشتر به کتاب‌هایی اشاره کردند که در خصوص بالا بردن آگاهی جامعه و مباحث تبیینی بودند.

همچنین اخوی مدیر روابط عمومی نشر معارف نیز در ادامه گفت: کتاب‌های «قاره سبز» نوشته مریم نقاشان، «تندتر از عقربه‌ها حرکت کن»، «ستاره‌ها چیدنی نیستند» که برگرفته از زندگی یک دختر آمریکایی است به قلم محمدعلی حبیب‌اللهیان، «سواد مطالبه» نوشت محسن مهدیان را خدمت رهبر انقلاب تقدیم کردیم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در بازدید از غرفه نشر معارف درباره کتاب «تندتر از عقربه‌ها حرکت کن» گفتند مشابه این کتاب‌ها را خوب می‌دانند و کتاب «ستاره‌ها چیدنی نیستند» را تورق کردند.

کد خبر 5779713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha