۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۴۲

رئیس جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری:

موانع احداث مجتمع دامپروری غرب شهرکرد رفع می شود

موانع احداث مجتمع دامپروری غرب شهرکرد رفع می شود

شهرکرد_ رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: موانع احداث مجتمع دامپروری غرب شهرکرد به زودی رفع می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین برزگر ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از طرح‌هایی که از سال ۸۲ پیگیری شده بحث دامپروری‌های غرب شهرکرد است که در سنوات گذشته به علت عدم امکان تأمین آب راکد مانده بود.

وی تصریح کرد: با تأکیدهای انجام شده در چند هفته گذشته مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شهرکرد نسبت به تشکیل کمیته مکان‌یاب مرکب از منابع طبیعی، محیط زیست، نظام دامپزشکی و نظام مهندسی جهت چاره اندیشی بحث‌هایی محیط زیستی در نقاطی که مردم پیشنهاد داده بودند اقدام و بازدیدها انجام شد و یک مکان مورد تأیید اولیه رسید.

برزگر با اشاره به اینکه، جهاد کشاورزی هم یک نقطه را بررسی و پیشنهاده داده بود اضافه کردم: نمایندگان مردم باید به صورت جدی‌تر اقدام کنند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن نقشه‌های مکانی را ارائه تا پیگیری استعلامات انجام شود.

وی بیان داشت: جهاد کشاورزی با جدیت در حال پیگیری است که اقدام لازم جهت رفع موانع طرح‌هایی که از سال ۸۲ در سفرهای ریاست جمهور بصورت مکرر تأیید شده، اما نتیجه نرسیده است انجام گردد همان طور که احداث ۱۸ مجتمع دامپروری در حال پیگیری است و ۶ مجتمع گلخانه نیز در حال رسیدن به جواز تأسیس هستند.

کد خبر 5782177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha