۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۲۸

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان:

شرایط نفت آبادان با آمدن «ویسی» عالی شد

شرایط نفت آبادان با آمدن «ویسی» عالی شد

آبادان- بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: شرایط این تیم در لیگ برتر با حضور عبدالله ویسی به عنوان سرمربی تیم، عالی شد.

محمد رضا جلیل مظهر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بازی امروز مقابل گل گهر سیرجان یک بازی طبیعی است ولی اگر برنده شویم یک بازی تاریخی می‌شود.

وی افزود: نمی‌گویم تاوارس سرمربی قبلی تیم ما خوب یا بد بود، روحیه ما شکسته بود ولی از وقتی که ویسی آمد شرایط تیم عالی شد.

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: ویسی از نظر فکری یک مربی کامل است و از زمانی که آمد بازیکنان را به بازی وادار کرد.

جلیل مظهر تاکید کرد: لیگ ایران یکی از بهترین لیگ‌های آسیا است که جایگاه خود را دارد و بازیکنان آن در سطح بالا قرار دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت‌های هفته پایانی لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم‌های گل‌گهر سیرجان و صنعت نفت آبادان روز پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت در سیرجان به مصاف هم می‌روند.

نفت آبادان که در منطقه خطر سقوط قرار دارد ولی با تیم بالاسری خود یعنی مس کرمان هم امتیاز است، امیدوار است با کسب امتیاز از گل‌گهر و شکست مس کرمان در برابر سپاهان اصفهان در بازی آخر، در لیگ برتر ماندگار شود.

کد خبر 5782862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha