آماده‌باش صهیونیست‌ها در جبهه شمالی و هشدار بروز بحران امنیتی

آماده‌باش صهیونیست‌ها در جبهه شمالی و هشدار بروز بحران امنیتی

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از مذاکرات پشت درهای بسته مقامات ارشد نظامی این رژیم درباره احتمال بروز تنش‌ و بحران امنیتی در جبهه شمالی سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، رسانه‌های عبری گزارش دادند که نظامیان ارشد رژیم اشغالگر صهیونیستی در روزهای اخیر مذاکراتی را پشت درهای بسته درباره احتمال آنچه «بحران و تنش امنیتی» در جبهه شمالی می‌خوانند، برگزار کردند.

روزنامه «اسرائیل هیوم» به نقل از مقامات ارشد ارتش رژیم اشغالگر از احتمال رسیدن اوضاع به مرحله تنش امنیتی در جبهه شمالی با لبنان خبر داده است.

این روزنامه عبری گزارش داد که اعضای کابینه رژیم صهیونیستی در روزهای آینده تشکیل جلسه خواهند داد و به احتمال زیاد این نشست در هفته آینده برای بررسی عمیق‌تر مسائل مربوط به جبهه شمالی سرزمین‌های اشغالی برگزار خواهد شد.

از سوی دیگر، برخی مقامات ارشد سیاسی رژیم صهیونیستی مدعی شدند که تغییر محسوسی در اوضاع امنیتی در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی رخ نداده است و کنفرانس امنیتی «هرتزلیا» و اظهارات مقامات تل آویو در آن باعث شده است تا چنین تصور شود که در اوضاع امنیتی جبهه شمالی تغییری رخ داده و یا خواهد داد.

این تحولات در حالی اتفاق می‌افتد که هراس صهیونیست‌ها از حملات احتمالی مقاومت فلسطین و لبنان به اراضی اشغالی در پاسخ به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه فرماندهان جنبش جهاد اسلامی شدت گرفته است.

کد خبر 5794174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • یک مسلمان ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      0 0
      کاش یکجو غیرت دربعضی عربهابودکه به خواری هنوزهم همدست باصهیونهای .کثیفند خاک برفرق سرشون