۱۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۲۵

فرماندار طالقان:

تحول بزرگی در حوزه‌ راه‌های روستایی طالقان رقم می‌خورد

تحول بزرگی در حوزه‌ راه‌های روستایی طالقان رقم می‌خورد

طالقان- فرماندار طالقان گفت: با تخصیص ۵۰ درصد اعتبارات شهرستان به راه های روستایی، انقلاب بسیار بزرگی در حوزه‌ راه‌های روستایی این شهرستان رقم خواهد خورد.

علی مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در سال مالی جاری بیش از ۵۰ درصد اعتبارات این شهرستان به حوزه راه‌های روستایی تخصیص داده شده است که به نوبه خود اتفاقی بی نظیر بوده و می‌تواند «انقلاب بزرگی را در حوزه‌ی راه‌های روستایی» در شهرستان طالقان رقم بزند.

وی بیان کرد: با توجه و اعتقاد به اثرات زیرساخت‌های مناسب از جمله محورهای مواصلاتی در توسعه و پیشرفت یک شهرستان، در سال مالی جاری، در حوزه‌ی راه‌های روستایی، اقدامات بسیار خوبی با تخصیص ۴۶ میلیارد تومان از اعتبارات شهرستان و ۱۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته از محل معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور و نیز ماده ۱۷ قانون مدیریت بحران کشور صورت خواهد گرفت.

فرماندار طالقان تصریح کرد: اهم این پروژه‌ها در حوزه‌ی «آسفالت راه‌های روستایی فرعی و اصلی» به طول ۴۰ کیلومتر و با سرجمع اعتبار ۵۶ میلیارد تومان می‌باشد که امیدواریم با همکاری مناسب اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در بازه‌ی زمانی تا پایان شهریور ماه سال جاری اجرای این پروژه‌ها را به پایان رسانده و زمینه ساز رضایت و آسایش مردم عزیز طالقان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: محور این پروژه‌ها شامل: «زیرسازی و آسفالت راه‌های روستایی دیزان به خیکان، خچیره، امیرنان، اهوارک به خوران، گته ده به دراپی و به گراب، دهدر، کش و روکش آسفالت در راههای روستایی روشنابدر به سمت کجیران، سوهان، مهران به دیزان و … خواهد بود.

وی متذکر شد: با توجه به رویکرد دولت سیزدهم که «توجه به زیرساخت و مسائل عمرانی شهرها و روستاها» است، امیدواریم در سال ۱۴۰۲ شاهد اتفاقات بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف زیرساختی و عمرانی باشیم.

کد خبر 5803186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha