۱۸ خرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۰۵

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

اسکیت‌باز نونهال خراسان شمالی در راه کسب افتخاری دیگر در کشور

اسکیت‌باز نونهال خراسان شمالی در راه کسب افتخاری دیگر در کشور

بجنورد- دختر اسکیت‌باز نونهال خراسان شمالی برای دومین سال پیاپی با هزینه شخصی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شود.

حسین سلطانیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مسابقات اسکیت سرعت دسته آزاد کشوری در رده سنی نونهالان در تاریخ ۲۵ الی ۲۶ خرداد ماه به میزبانی آکادمی اسکیت ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

پدر اسکیت‌باز نونهال خراسان شمالی تصریح کرد: دیانا در مواد ۲۰۰ و ۵۰۰ متر به مصاف رقبا خواهم رفت.

وی در ادامه با اشاره به نارضایتی نسبت به عملکرد هیأت اسکیت خراسان شمالی و اداره کل ورزش و جوانان استان افزود: برای دومین سال متوالی با هزینه شخصی در این مسابقات شرکت خواهیم کرد و این در حالی است که دخترم در سال گذشته موفق به کسب دو مدال طلای کشوری شد.

سلطانیان افزود: در صورت تداوم عملکرد منفعلانه هیأت اسکیت خراسان شمالی در ایجاد زیرساخت‌های حداقلی و عدم حمایت مادی و معنوی در مسابقات بعدی با نام استان‌های دیگر وارد مسابقات خواهیم شد.

پدر اسکیت‌باز نونهال خراسان شمالی با اشاره به نبود پیست تمرینی در استان از برگزاری اردوهای تمرینی ورزشکاران این رشته در تهران و تحمیل هزینه‌های سرسام‌آور به آن‌ها که محل تأمین آن به صورت شخصی است خبر داد.

سلطانیان خاطر نشان کرد: در سالیان اخیر شاهد شکوفایی و افتخارآفرینی اسکیت‌بازان خراسان شمالی در مسابقات کشوری و راهیابی آن‌ها به تیم ملی بودیم که به دلیل عدم حمایت مجبور به ادامه فعالیت در استان‌های دیگر بودند.

کد خبر 5805135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha