۲۱ خرداد ۱۴۰۲، ۹:۵۴

ویژه اساتید و کارکنان دانشگاه ها؛

دوره های آموزشی برای پیشگیری از تخلفات در دانشگاهها برگزار می شود

دوره های آموزشی برای پیشگیری از تخلفات در دانشگاهها برگزار می شود

یک مقام مسئول در وزارت علوم از برگزاری دوره های آموزشی برای پیشگیری از تخلفات و جرائم ویژه اساتید و کارکنان دانشگاه ها به منظور صیانت از دانشگاهیان خبرداد.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دوره های آموزشی برای پیشگیری از تخلفات و جرائم ویژه اساتید و کارمندان دانشگاه ها به منظور صیانت از دانشگاهیان گفت: یکی از مسائل مهمی که برای صیانت از وزارت علوم، دانشجویان، دانشگاه ها، اساتید و کارمندان پیگیری می کنیم، پیشگیری از تخلفات و جرائم است.

وی ادامه داد: بنابراین به مرور در دانشگاه های مختلف حضور پیدا کرده و با اساتید، اعضای هیات رئیسه و هیات های تخلفات نشست هایی را برگزار می کنیم، تا نوع جرائم و تخلفات شناسایی شود و با توجه به آن پیش بینی شود که بزنگاه و لغزشگاه ها کجاست.

مدیر کل دفتر هماهنگی هیاتهای رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و انتظامی اعضای هیات علمی وزارت علوم افزود: ما به دنبال مچ گیری نیستیم بلکه می خواهیم از دانشگاهیان صیانت کنیم و متناسب با آنها آموزش ها ارائه می شود.

وی تاکید کرد: برگزاری دوره های آموزشی برای پیشگیری از تخلفات و جرائم ویژه اساتید و کارکنان دانشگاه ها به منظور صیانت از وزارت علوم، اساتید دانشجویان و کارمندان است.

کد خبر 5806920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha