۲۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۳۸

رئیس کل دادگستری استان زنجان:

محاکم زنجان در کاهش ورودی پرونده‌های قضایی موفق عمل کردند

محاکم زنجان در کاهش ورودی پرونده‌های قضایی موفق عمل کردند

زنجان- رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: کاهش ورودی پرونده‌ها از سیاست‌های دستگاه قضا است که محاکم استان در این زمینه طی سال‌های گذشته موفق عمل کرده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی روز دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب زنجان، گفت: قدردانی از زحمات افراد لایق و شایسته به مصداق کلام گهربار حضرت امام رضا (ع) قدردانی از خود خداوند است چون هیچ نعمتی بزرگ‌تر از خدمت به مردم آن هم در مسند قضا و اجرای عدالت نیست.

وی با تاکید بر جایگاه رفیع منصب قضا و قضاوت که جایگاه انبیای الهی است، افزود: ما باید شکرگزار این نعمت الهی باشیم و یکی از مصادیق آن، تلاش مضاعف برای گره گشاهی از کار مردم و فراهم کردن زمینه اجرای عدالت است.

صادقی نیارکی، اجرای برنامه‌های عملیاتی در دوره تحول را از رویکرد مهم دستگاه قضائی استان عنوان کرد و گفت: برنامه ریزی برای اجرای دقیق این برنامه‌ها در تمامی حوزه‌ها باید در دستور کار قرار گیرد و هر سه ماه یکبار، گزارش اقدامات به مرکز استان ارسال شود.

رئیس کل دادگستری استان زنجان در ادامه تلاش مجدانه در جهت اجرای دادرسی عادلانه و توجه به کیفیت رسیدگی‌ها را از اقدامات مؤثر رئیس کل سابق محاکم عمومی و انقلاب استان ذکر کرد و گفت: تلاش و کوشش، مردمی بودن و آگاهی به وظایف از ویژگی‌های بارز این مدیر دستگاه قضائی استان است.

در پایان جلسه از زحمات قاسم یار محمدی تقدیر و حسن بیگدلی به عنوان رئیس محاکم عمومی و انقلاب زنجان معرفی شد.

کد خبر 5808296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha