۲۷ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۵۷

مدیر عامل صندوق اعتباری هنر عنوان کرد؛

تسهیلات صندوق اعتباری هنر به ۱۱۵ فعال قرآنی لرستانی

تسهیلات صندوق اعتباری هنر به ۱۱۵ فعال قرآنی لرستانی

مدیر عامل صندوق اعتباری هنر با حضور در همایش بزرگ فعالان قرآنی در شهرستان کوهدشت، از ارائه و پرداخت تسهیلات به ۱۱۵ حافظ قرآنی از سوی این صندوق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مجید پوراحمدی با اشاره به اهداف سفرهای استانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان صندوق اعتباری هنر، هدف از این سفرها را گفتگو و دیدار چهره به چهره و نزدیک با هنرمندان، پیگیری مسائل مشکلات فعالان حوزه فرهنگ و هنر، دریافت نظرات و پیشنهادات آنها عنوان کرد و گفت: رفع موانع و مشکلات اصحاب فرهنگ و هنر، توجه به امور معیشتی و درمانی آنها خصوصاً در مناطق کم برخوردار، تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به اهالی فرهنگ، هنر و رسانه و تمرکززدایی روی ریل عدالت فرهنگی از برنامه‌های مهمی است که صندوق اعتباری هنر آن را دنبال می‌کند.

پوراحمدی با اشاره به مصوبه دولت مبنی بر به عضویت درآمدن فعالان قرآن و عترت در صندوق اعتباری هنر، گفت: از سال‌های گذشته تاکنون بیش از ۹ هزار و ۳۰۰ فعال و حافظ قرآن و عترت به عضویت این صندوق درآمده و از مزایا و تسهیلات صندوق هنر بهره مند شده اند.

رئیس هیئت مدیره صندوق اعتباری هنر با اشاره به برگزاری همایش بزرگ فعالان قرآنی لرستان در شهرستان کوهدشت گفت: بر اساس مصوبات این سفر ۱۱۵ نفر از حافظان و فعالان قرآنی استان لرستان از تسهیلات صندوق اعتباری هنر برخوردار شدند که در بین آنها تعداد قابل توجهی حافظ کل و بیش از بیست جز حضور دارند.

وی در پایان تصریح کرد: همکاران ما در مجموعه صندوق اعتباری هنر در تلاش هستند که بر اساس شرایط و امکانات موجود حداکثر اقدامات را برای رفع مشکلات اعضای صندوق انجام دهند.

کد خبر 5812125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha