۳۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۴۸

وزیر علوم خبر داد؛

استفاده از ظرفیت بسیج اساتید در پیشبرد برنامه‌های وزارت علوم

 استفاده از ظرفیت بسیج اساتید در پیشبرد برنامه‌های وزارت علوم

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: بسیج شجره طیبه و شبکه ای از فضائل است و ما تلاش می کنیم از ظرفیت بسیج برای پیشبرد برنامه های وزارت علوم در راه اعتلای کشور استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری در مراسم گرامیداشت شهید چمران و روز ملی بسیج اساتید که امروز در مصلی دانشگاه تهران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، فرمانده کل سپاه و برخی اساتید دانشگاه و اعضای بسیج اساتید برگزارشد گفت: اساتید بسیجی سرآمد بسیجیان هستند.

وی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید چمران، با تبریگ روز بسیج اساتید و آرزوی موفقیت برای جامعه بسیج کشور گفت: در وزارت علوم تلاش می‌کنیم از ظرفیت‌های علمی بسیج برای پیشبرد برنامه‌های این وزارت در راه اعتلای کشور استفاده کنیم و همچنین امکانات و ظرفیت خودرا برای پیشبرد برنامه‌های این نهاد انقلابی در اختیار این عزیزان قرار دهیم.

قائم مقام وزیر علوم، معاون اداری و مالی و مدیریت منابع، سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم و تعدادی از رؤسای دانشگاه‌های کشور و سازمان تابعه‌های وزارت علوم در این مراسم حضور داشتند.

در بخشی از این مراسم با حضور وزیر علوم و فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از چند مرکز و کانون برتر بسیج اساتید دانشگاه‌های کشور تجلیل شد.

کد خبر 5816465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha