۳۱ خرداد ۱۴۰۲، ۲۳:۵۹

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان:

باید ظرفیت‌های تبلیغی و فرهنگی را بیش از پیش ایجاد کنیم

باید ظرفیت‌های تبلیغی و فرهنگی را بیش از پیش ایجاد کنیم

اهواز - مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: باید ظرفیت‌های تبلیغی و فرهنگی خود را بیش از پیش ایجاد کنیم و در گام دوم انقلاب اسلامی از این ظرفیت‌های تبلیغی بیشتر استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین مهدی اخوان صباغ شامگاه چهارشنبه در نشست نخبگانی (حکمرانی نوین تبلیغ در مواجهه تمدن اسلام و کفر) که به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دیدنی برگزار شد، اظهار کرد: به بهانه چهل و دومین سال تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی دور هم جمع شده ایم تا موضوعاتی را با نگاه نخبگانی و با نگاه خاص دیدگاه‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری به تأسیس نهادی برای تبلیغ دین و تبلیغ اسلام ناب که حضرت آقا به آن سازمان تبلیغات انقلاب اسلامی گفته اند بررسی کنیم.

وی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی، سازمانی است که حضرت امام (ره) برای همه مشخص و راهی که ترسیم کرده و نوری به دل ایشان تابیده است که ایده تأسیس این سازمان برای توسعه تفکر انقلاب اسلامی در سراسر جهان است را ایجاد کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: نگاه به تبلیغ دین، نگاه به تبلیغ تفکرات حکومتداری، نگاه به تشکیل حکومت اسلامی، مقدمه سازی برای ظهور حضرت حجت (عج)، زمینه سازی برای تشکیل حکومت دینی و تمدن نوین اسلامی مواردی است که حضرت آقا به آن تاکید دارند.

حجت الاسلام و المسلمین اخوان صباغ بیان کرد: در موضوع تبلیغ دین، مجاهدت‌های زیادی توسط همه اقشار اعم از مبلغان دین، قاریان قرآن، هیأت‌های مذهبی، بانوان و فرهیختگان انجام شده است؛ در حرکت نوین سازمان تبلیغات اسلامی و تبلیغ نوین، آنچه که امروز با عنوان جنگ رسانه و جنگ تفکرها از آن یاد می‌کنیم همه در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: تربیت نسل‌های جوان و نوجوان که حضرت آقا به عنوان یک مطالبه از سازمان تبلیغات اسلامی به آن تاکید کرده اند همه برای این است که بتوانیم انقلاب اسلامی را که ایشان درخت تنومندی از آن ایجاد کرده اند، این حرکت را با نگاه نظام جمهوری اسلامی تبلیغ کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به اینکه حضرت آقا به ما نقدی کرده اند، عنوان کرد: ایشان فرمودند تبلیغ و حرکت‌های تبلیغی ما به نسبت تبلیغ دشمن، در این جنگ تفکرها و جنگ ترکیبی که در عالم وجود دارد عقب است. البته ما چیزی داریم که دشمن ندارد و آن هم وجود خداوند، امید به رحمت خدا و امید به هدایت خداوند است.

حجت‌الاسلام والمسلمین اخوان صباغ ادامه داد: قطعاً باید ظرفیت‌های تبلیغی و فرهنگی خود را بیش از پیش ایجاد کنیم و در گام دوم انقلاب اسلامی از این ظرفیت‌های تبلیغی بیشتر استفاده کنیم.

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دیدار خصوصی که به محضر ایشان رسیدیم، سازمان تبلیغات اسلامی را نهاد بسیار مؤثری تعریف کردند اما ایشان فرمودند تبلیغ به نسبت سن سازمان عقب است و باید مجاهدت‌های بیشتری انجام شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: امیدوارم در این حرکت نوین، سازمان تبلیغات اسلامی با نگاه به تقویت بنیان‌های فکری - تبلیغی در کشور بتواند گام دوم انقلاب را با قدرت پیش ببرد و ظرفیت‌های جدیدی آماده شود.

کد خبر 5816955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha