۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۱۲

معاون اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری:

۱۰.۵ کیلومتر از محور شهرکرد به شلمزار آماده بهره‌برداری است

۱۰.۵ کیلومتر از محور شهرکرد به شلمزار آماده بهره‌برداری است

شهرکرد_معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: آمادگی بازگشایی ۱۰.۵ کیلومتر احداث شده در محور شهرکرد به شلمزار را داریم و منتظر هماهنگی‌ها برای تحویل محور هستیم.

حمید ربیعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: برای اجرای قطعه شمس‌آباد به طول ۵ کیلومتر از سال ۹۵ قرارداد منعقد شده بود که در زمینه آزادسازی زمین برای این قطعه با مشکل مواجه شدیم.

وی افزود: فرایند آزادسازی اراضی مورد نیاز ساخت قطعه شمس‌آباد در تابستان ۱۴۰۰ انجام و رسماً عملیات عمرانی آن آغاز شد.

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در حال حاضر حدود ۴ کیلومتر از این محور آماده بهره‌برداری است.

ربیعی عنوان کرد: دو قطعه دیگر در محور شهرکرد به شلمزار دچار مشکلات اجتماعی بود که تقریباً حل شده است.

وی خاطرنشان کرد: اعتبار هزینه شده در قطعه شمس‌آباد حدود ۵۰ میلیارد تومان است.

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: با توجه به وضعیت تورم در کشور هزینه احداث یک کیلومتر راه ۲۰ میلیارد تومان است.

ربیعی بیان کرد: در خصوص آرامستان شهر کیان و تعمیرگاه‌های در محدوده بهرام‌آباد نگرانی‌هایی وجود دارد که قرار است در جلسات آتی این موارد رفع شود تا این محدوده نیز به زودی بازگشایی شود.

وی تاکید کرد: اعتبار هزینه شده در ۱۰.۵ کیلومتر از محور شهرکرد به شلمزار با توجه به اینکه هزینه راه‌سازی در هر کیلومتر ۲۰ میلیارد تومان برآورد شده، حدود ۲۰۰ میلیارد تومان است.

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری افزود: آمادگی بازگشایی ۱۰.۵ کیلومتر احداث شده در محور شهرکرد به شلمزار را داریم و منتظر هماهنگی‌ها برای تحویل محور هستیم.

ربیعی ادامه داد: در قطعه دوم جاده شهرکرد به شلمزار در حدود ۶ کیلومتر آن ترافیک در جریان است، بخش‌های دیگر نیز تا یک ماه آینده آسفالت شده و زیر ترافیک می‌رود.

وی عنوان کرد: عمده‌ترین عملیات عمرانی در قطعه دوم محور شهرکرد به شلمزار احداث پُل با دهانه ۴۵ متری است که اجرای آن از سال گذشته آغاز و انجام شده و با این وجود این محور نیز آماده بهره‌برداری است.

کد خبر 5819336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha