۵ تیر ۱۴۰۲، ۸:۳۹

رئیس بیمارستان امام علی (ع) کرمانشاه خبر داد؛

انجام ۱۳۰ عمل جراحی قلب باز در مرکز فوق تخصصی امام علی(ع)کرمانشاه

انجام ۱۳۰ عمل جراحی قلب باز در مرکز فوق تخصصی امام علی(ع)کرمانشاه

کرمانشاه- رئیس بیمارستان امام علی (ع) کرمانشاه از انجام ۱۳۰ عمل جراحی قلب باز در مرکز فوق تخصصی امام علی (ع) این شهر طی ماه گذشته خبر داد.

بهزاد حیدرپور در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در حال حاضر تمام اعمال جراحی قلب باز توسط جراحان قلب مجرب در بیمارستان امام علی (ع) کرمانشاه انجام می‌شود، اظهار کرد: این خدمات توسط سه پزشک فوق تخصص جراحی قلب و سه پزشک متخصص بیهوشی قلب انجام می‌شود.

به گفته وی همچنین در این مرکز پنج نفر فلوشیپ اینترونشن قلب، ۹ نفر متخصص قلب، یک نفر فلوشیپ نارسایی قلب و یک نفر الکتروفیزیولوژی قلب به بیماران ارائه خدمت می‌کنند.

رئیس بیمارستان امام علی (ع) کرمانشاه با بیان اینکه بخش جراحی قلب باز بیمارستان فوق تخصصی قلب و عروق امام علی (ع) با ۱۸ تخت آی. سی. یو وسه تخت فعال اتاق عمل با تجهیزات کامل از سال ۱۳۷۸ راه اندازی شده است، گفت: این مرکز علاوه بر استان کرمانشاه استان‌های همجوار از جمله لرستان، ایلام، سنندج و بیمارانی از کشور عراق را نیز پوشش می‌دهد.

حیدرپور همچنین از مراجعه تعداد هفت هزار و ۳۰۰ نفر به اورژانس این مرکز طی ماه گذشته خبر داد و تصریح کرد: از این تعداد ۷۶۵ نفر بستری شده‌اند که توسط پرسنل این مرکز که همواره با اتکا به خداوند متعال تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی هر چه بیشتر به مراجعین و مدد جویان به کار گرفته‌اند، ارائه خدمت شده است.

کد خبر 5820032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha