۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۲

رئیس انجمن اولیا و مربیان البرز:

انجمن اولیا و مربیان موجب تقویت تصمیم گیری در مدرسه می‌شود

انجمن اولیا و مربیان موجب تقویت تصمیم گیری در مدرسه می‌شود

کرج- رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان البرز گفت: تشکیل انجمن اولیا و مربیان موجب تقویت تصمیم گیری و تصمیم سازی در مدرسه می‌شود.

اسماعیل یاری شیرمرد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از برگزاری انتخابات شورای انجمن اولیا و مربیان استان البرز خبر داد.

وی با بیان اهداف مهم تشکیل انجمن اولیا و مربیان در جهت تقویت و توسعه مشارکت اولیا و تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی در مدرسه در زمینه‌های آموزشی و تربیتی بر ضرورت تعامل عمیق و همه جانبه همسویی اولیا با مدارس به ویژه معلمان برای تعقیب اهداف آموزشی و پرورشی مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و همچنین آموزش و ارتقا سطح توانایی و مهارت اولیای دانش آموزان تاکید کرد.

اسماعیل یاری افزود: مدرسه، خانواده و دانش‌آموز از ارکان مهم تعلیم و تربیت هستند که در صورت همراهی با یکدیگر می‌تواند هدف نهایی یادگیری را محقق سازند.

وی یکی از پل‌های مهم ارتباطی و تقویت مشارکت اولیا در مدارس و فرآیند آموزش را انجمن‌های اولیا و مربیان دانست و اضافه کرد: اگر انجمن‌های اولیا و مربیان حضوری مؤثر و مستمر در مدارس نداشته باشند بدون شک تعلیم و تربیت کاملی را شاهد نخواهیم بود از این رو باید مشارکت حداکثری ه اولیا در مدارس را داشته باشیم.

به گزارش مهر، گفتنی از بین ۷۲ دو نفر از اعضای شورای انجمن اولیا و مربیان مناطق و شهرستان‌های استان البرز (۴۸ اولیا و ۲۴ مدیر مدرسه)، با رأی حاضرین تعداد ۹ نفر (۶ اولیا و سه مدیر مدرسه) به عنوان اعضای شورای انجمن اولیا و مربیان استان البرز انتخاب شدند.

منتخبین اولیا: لیلا نعمتی- زهرا امامی- علی حیدری-پریسا دارابی- عبداله بحرینی (ناحیه ۳ کرج) و محمدحسن انصاری (ناحیه ۴ کرج)

منتخبین مدیران مدارس: مهناز ابهری (ناحیه ۳ کرج) - مرتضی محسنی کرامت (ناحیه ۳ کرج) - معصومه اکبری (ناحیه ۱ کرج)

کد خبر 5820479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha