هشدار افسر صهیونیست درباره تبعات تحرکات شهرک نشینان

هشدار افسر صهیونیست درباره تبعات تحرکات شهرک نشینان

یک افسر بلندپایه صهیونیست، هشدار داد که تجاوزهای فزاینده شهرک‌نشینان در کرانه باختری می‌تواند واکنش و عملیات فلسطینیان را در پی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، یک افسر بلندپایه صهیونیست، هشدار داد که تجاوزهای فزاینده شهرک‌نشینان در کرانه باختری می‌تواند به واکنش فلسطینیان و اجرای عملیات از سوی آنان بیانجامد.

این افسر صهیونیست اذعان کرد: این تجاوزها، می‌تواند در افزایش عملیات‌های ضد اسرائیلی نقش داشته باشد و انتقادات بین‌المللی ضد اسرائیل را افزایش دهد.

این نظامی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ارتش این رژیم قادر نیست که حمله‌های مکرر شهرک‌نشینان صهیونیست به روستاها و مناطق فلسطینی‌نشین را کنترل کند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به بحران کمبود نیرو در ارتش رژیم صهیونیستی افزود: گسترش این پدیده در بسیاری از مناطق، کنترل ارتش بر آن را دشوار ساخته است؛ زیرا ارتش، نیروی کافی برای حضور در همه این مناطق را در اختیار ندارد.

این افسر صهیونیست ادعا کرد که تصمیم فرمانده نیروهای مسلح رژیم صهیونیستی در خصوص اعزام دو گردان دیگر به کرانه باختری در راستای جلوگیری از تعرض‌های شهرک‌نشینان صورت گرفته است؛ چرا که این تعرض‌ها می‌تواند به وخامت اوضاع امنیتی منجر شود.

کد خبر 5820923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha