۱۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۷

رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای کشور:

زورخانه بین‌المللی همدان هرچه سریع‌تر تکمیل شود

زورخانه بین‌المللی همدان هرچه سریع‌تر تکمیل شود

همدان- رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای کشور گفت: از مسئولان استان همدان انتظار داریم هرچه سریع‌تر زورخانه بین‌المللی همدان را تکمیل کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهرعلی باران‌چشمه ظهر امروز در مجمع سالیانه هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی با بیان اینکه این رشته، ورزش ملی ما به شمار می‌رود و با ایران بزرگ آمیخته است، اظهار داشت: همدان نیز از قدیم‌الایام به مهد پرورش پهلوانان نام آشنا و پرآوازه در ایران مشهور بوده و یکی از قطب‌های اصلی ورزش زورخانه‌ای است.


وی افزود: امیدواریم با پیگیری‌ها و حمایت‌های استاندار، نمایندگان مردم همدان در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان شاهد تکمیل و افتتاح هرچه سریع‌تر پروژه زورخانه بین‌المللی همدان باشیم تا فدراسیون بتواند میزبانی رویدادهای بزرگ ملی و فراملی را به همدان بدهد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه کشور با اشاره به وضعیت بهره‌برداری از زورخانه‌های کشور گفت: در سال جاری ۲۴ زورخانه به بهره‌برداری خواهد رسید.

باران‌چشمه خاطرنشان کرد: همچنین سال ۱۴۰۰ نیز شاهد افتتاح ۲۴ و گذشته نیز ۲۰ زورخانه در کشور مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این فدراسیون از نظر تأمین نیروی انسانی داور و مربی با مشکل مواجه بود اما در سال گذشته ۱۰۰۰ مرشد پرورش یافتند، بیان کرد: ما در استان‌ها مرشد به اندازه کافی نداریم.

رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای کشور عنوان کرد: ما یک هزار و ۳۰۰ شهرستان در کشور داریم که برخی حتی فاقد یک مربی، داور یا مرشد است بر همین اساس نیز یکی از برنامه‌های مهم ما در سال جاری دوره‌های آموزشی خواهد بود.

کد خبر 5825376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha