۱۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۴۵

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در مازندران:

۳۹ هزار داوطلب مازنی در نوبت دوم کنکور شرکت می کنند

۳۹ هزار داوطلب مازنی در نوبت دوم کنکور شرکت می کنند

بابلسر- نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه مازندران از حضور ۳۹ هزار و ۸۷۳ داوطلب در آزمون سراسری نوبت دوم در استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، رحمت عباس نژاد عصر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: از این تعداد، ۲۴ هزار و ۸۳۵ داوطلب زن و ۱۵ هزار و ۳۸ داوطلب مرد در ۱۹ حوزه امتحانی شهرهای آمل، بابل، بابلسر، بندپی شرقی، بهشهر، تنکابن، جویبار، چالوس و نوشهر، رامسر، ساری، سوادکوه، قائم شهر، کلاردشت، محمودآباد، نکا و نور به رقابت خواهند پرداخت.

عباس‌نژاد افزود: نوبت دوم آزمون سراسری سال تحصیلی ۱۴۰۲ در پنج گروه آزمایشی علوم تجربی، علوم ریاضی، علوم انسانی، زبان‌های خارجی و هنر، صبح و عصر روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۴ و ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ هم‌زمان با سراسر کشور در استان مازندران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: داوطلبان می‌توانند از روز یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ برای دریافت کارت ورود به جلسه به سایت سازمان سنجش مراجعه و کارت خود را دریافت کنند. هم‌چنین در صورت هرگونه مغایرت، بلافاصله به باجه رفع نقص که از روز سه‌شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ در سازمان مرکزی دانشگاه مازندران در بابلسر و در سایر شهرهای محل برگزاری آزمون مستقر می‌شود مراجعه کنند.

وی با بیان این‌که به همراه داشتن هرگونه لوازم اضافی و ابزارهای الکترونیک اعم از موبایل، ساعت و انگشتر هوشمند و ماشین حساب در جلسه آزمون ممنوع می‌‎باشد، از داوطلبان خواست تا صرفاً وسایل مورد نیاز برای آزمون اعم از مداد سیاه نرم پررنگ، پاک‌کن و مدادتراش را به همراه داشته باشند.

عباس‌نژاد زمان شروع فرآیند آزمون را در نوبت صبح، ساعت ۸ و در نوبت عصر، ساعت ۱۴ اعلام و تاکید کرد: داوطلبان باید به موقع در جلسه حضور یابند و پس از بسته‌شدن درب محل برگزاری آزمون، امکان ورود داوطلب به حوزه امتحانی وجود نخواهد داشت.

دبیر ستاد استانی آزمون‌های سراسری در مازندران گفت: دانشگاه مازندران به عنوان دانشگاه معین استان و مسؤول ستاد استانی آزمون‌های سراسری، مسؤولیت نظارت و حفاظت از آزمون‌های استان را برعهده دارد و تمام اهتمام ما بر این است تا با هماهنگی و هم‌افزایی بیش از پیش، آزمون‌ها را در امنیت کامل و با آرامش برگزار کنیم.

وی ادامه داد: امسال با هدف عدالت و کاهش استرس داوطلبان، کنکور سراسری در دو نوبت دی‌ماه ۱۴۰۱ و تیرماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

کد خبر 5826594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha