۱۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۸:۱۹

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خبر داد؛

تزریق ۴۴ هزار میلیارد تومان اعتبار برای رتبه بندی فرهنگیان

تزریق ۴۴ هزار میلیارد تومان اعتبار برای رتبه بندی فرهنگیان

قزوین- مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: ۴۴ هزار میلیارد تومان اعتبار برای رتبه بندی به آموزش و پرورش تزریق شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، نقی سیاهکالی مرادی بعد از ظهر دوشنبه در نشست توانمندسازی مدیران کانون‌های بسیج فرهنگیان نواحی و مناطق استان قزوین اظهار کرد: همه ما باید قدر نظام مقدس جمهوری اسلامی را بدانیم و همه باید سعی کنیم بهترین، خالص‌ترین و متدین‌ترین نیرو برای جمهوری اسلامی باشیم.

وی افزود: نقش بسیج از اول انقلاب اسلامی تاکنون، نقش مؤثر و آشکاری است و هرجا شرایط برای کشور سخت شد، تفکر بسیجی به کمک کشور آمد.

این مسئول با بیان اینکه بسیج فرهنگیان و دانش آموزی تکمیل کننده مأموریت‌های آموزش و پرورش است تصریح کرد: باید از ظرفیت بسیج برای ورود نیروهای مؤمن و متدین انقلابی به آموزش و پرورش استفاده کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه امروز فرصت برای ایفای نقش بسیجیان فراهم است، تصریح کرد: عده‌ای هدفمند تلاش می‌کنند جامعه فرهنگیان را مقابل جمهوری اسلامی قرار دهند در حالی که قاطبه معلمان مؤمن، باتقوا و متعهد هستند.

سیاهکالی مرادی تاکید کرد: بسیج فرهنگیان باید یاریگر ما در برگزاری یادواره شهدا، راهیان نور و راهیان پیشرفت باشد.

وی بیان کرد: در سال تحصیلی آینده برای راهیان پیشرفت سهمیه تهیه می‌کنیم و دستگاه‌های اجرایی باید برای برگزاری راهیان نور و راهیان پیشرفت سرمایه گذاری کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه نیروهای جوان توانمند و انقلابی شناسایی و به آموزش و پرورش معرفی شود تصریح کرد: با همدلی می‌توان کارهای مؤثری انجام داد.

وی با بیان اینکه ۴۴ هزار میلیارد تومان اعتبار برای رتبه بندی به آموزش و پرورش تزریق شده است، افزود: دستاوردها و خدمات را برای جامعه تبیین کنیم.

سیاهکالی مرادی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با همدلی و اتحاد بیشتر قدم‌های مؤثری برای اعتلای آموزش و پرورش برداریم.

کد خبر 5826628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • اسد IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
      4 0
      ۴۴ هزار میلیادر تومان برای چی برای کی برای چند نفر در ایران ۴۴هزار میلیارد برای خیل عظیم معلمان عدد قایل توجهی نیست چون حقوق معلمان خیلی پایین تر از سایر کارمندان دولت است اینو که خوب می دانید در ضمن چرا به معلمان فوق العاده ویژه ندادن وبه سایر کارمندان دادند معلمان رفاهیات ندارند اضافه کار ندارن.
    • بازنشسته ی ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ JP ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
      5 2
      با سلام لطفا هر چه سریعتر معوقات و همسان سازی ما بازنشستگان محترم ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ پرداخت بشه ممنون
    • عبدالکریم زومکزهی ۰۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
      8 1
      این هم یک دروغ دیگر دیگه بیشتر دروغ نگید.
    • ناشناس IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
      7 0
      میگم چراتمام ارگانهای دولتی وشرکت ها پارسال طبقه بندی انجام دادندکه به نوعی همون رتبه بندی معلمان هست بدون دردسربدون بارگزاری مدارک بدون هیچ سروصدایی خیلی راحت طبقه بندی انجام شدوقراره هرسال به حقوقشون اضافه بشه نه معلماکه هر۵سال بعداز ده سال سروصدا ومنت هنوزهم کامل نشد
    • شهروندایرانی IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
      0 0
      معلم زیربنای پیشرفت کشوراست.معلم رادریابیدوبی مهری وتبعیض نسبت به معلمان رامتوقف کنید.