۱۵ تیر ۱۴۰۲، ۲۰:۴۴

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس:

واقعه غدیر خم نظام‌سازی برای جامعه اسلامی بود

واقعه غدیر خم نظام‌سازی برای جامعه اسلامی بود

چهارباغ- نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان چهارباغ در مجلس گفت: اتفاقی که در غدیر خم رقم خورد نظام‌سازی برای جامعه اسلامی و ارائه الگوی مدیریتی به مسلمانان بود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی حدادی عصر پنجشنبه در جشن بزرگ امامت و ولایت که به میزبانی حوزه مقاومت بسیج میثم تمار روستای لشگرآباد شهرستان چهارباغ با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، اظهار کرد: مراسم عید سعید غدیر فرصتی ارزنده برای ترویج همدلی و محبت در جامعه است که باید بیشترین بهره را از آن برد، چراکه عید غدیر بسیار والا و ارزشمند است.

وی با بیان واقعه غدیر و تأثیرات آن عامل یاس دشمنان شده است، تصریح کرد: در ۲۳ سال نبوت پیامبر گرامی اسلام (ص)، ایشان شخصیت امیرالمومنین (ع) را به مردم معرفی کرده بودند اما اتفاقی که در غدیر خم رقم خورد نظام‌سازی برای جامعه اسلامی و ارائه الگوی مدیریتی به مسلمانان بود.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان چهارباغ در مجلس بیان کرد: آمدن تمام انبیا مقدمه‌ای برای آمدن پیامبر اسلام بود و پیامبر ما مقدمه‌ای بود برای تبیین باطن و جان خود که در وجود امام علی (ع) تجلی کرده است.

حدادی خاطرنشان کرد: ولایت‌مداری تا آنجایی است که خداوند محور عالم را محور ولایت قرار داده و در آیات مختلف قرآن کریم به ولایت و در دیگر آیات نورانی این کتاب آسمانی نیز به اطاعت از ولایت اشاره کرده است.

وی متذک: شد مهمترین پیام عید غدیر، ولایت‌مداری و ولایت‌محوری است.

کد خبر 5829494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha