۱۸ تیر ۱۴۰۲، ۹:۲۹

استاندار تهران:

سهم ۲۴ درصدی استان تهران در تولید ناخالص داخلی ظرفیت مهمی است

سهم ۲۴ درصدی استان تهران در تولید ناخالص داخلی ظرفیت مهمی است

تهران- استاندار تهران گفت: سهم ۲۴ درصدی استان تهران در تولید ناخالص داخلی ظرفیت مهمی است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری صبح یکشنبه در آئین تقدیر معاون وزیر صمت از استاندار تهران به جهت حمایت از حوزه صنعت که به مناسبت بزرگداشت روز صنعت و معدن استان تهران و با حضور علی رسولیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و دیگر مسئولان برگزار شد اظهار داشت: ۴۷ درصد از صنعت کشور در استان تهران است.

فخاری در ادامه عنوان داشت: سهم استان تهران در تولید ناخالص داخلی حدود ۲۴ درصد و این ظرفیت مهم و نقطه عطفی برای تصمیم گیری‌های اساسی است.

وی با اشاره به لزوم ساماندهی لکه‌های صنعتی افزود: در سلسله برنامه‌های دوشنبه‌های صنعتی با تولید کنندگان، انجمن‌ها، تشکل‌ها و فعالان اقتصادی دیدار می‌کنیم و از نزدیک در جریان مهم‌ترین مسائل و مشکلات آنها قرار می‌گیریم.

استاندار تهران با گلایه از روند طولانی و زائد اداری عنوان کرد: هم افزایی و تعامل بین بخشی برای حذف و کاهش این وضعیت ضرورت دارد.

در ادامه نیز علی رسولیان معاون وزیر صنعت ضمن تقدیر از تلاش فعالان اقتصادی از استاندار تهران به خاطر حمایت‌هایش از حوزه صنعت، تقدیر و تشکر کرد.

در پایان این مراسم از صنعتگران و معدن‌کاران نمونه استان تهران تجلیل به عمل آمد. در این راستا، از ۴۱ واحد صنعتی و معدنی شامل ۲۹ واحد صنعتی، ۳ بهره‌بردار نمونه معدنی، یک مکتشف نمونه معدنی، یک شهرک صنعتی نمونه، یک طرح نمونه صنعتی، ۳ واحد صنایع معدنی، ۳ پیشکسوت نمونه صنعتی، تقدیر و به آنها لوح و تندیس اهدا شد.

کد خبر 5831450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha