۱۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۳۷

رئیس نخستین جشنواره ملی عکس ایران جوان اعلام کرد؛

ارسال بیش از ۳ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ملی عکس ایران جوان

ارسال بیش از ۳ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ملی عکس ایران جوان

تربت حیدریه- رئیس نخستین جشنواره ملی عکس ایران جوان گفت: ۳۰۰۴ اثر از ۲۴ استان کشور به دبیرخانه این جشنواره در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه ارسال شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین ابراهیمی‌پور صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران شهرستان تربت حیدریه اظهار کرد: این جشنواره در دو بخش حرفه‌ای و موبایلی برگزار شد که ۲۲۵۱ اثر در بخش حرفه‌ای، ۷۲۳ اثر در بخش موبایلی و ۳۰ اثر در بخش عکس نوشت به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

رئیس نخستین جشنواره ملی عکس ایران جوان ضمن تقدیر از استقبال خوب هنرمندان از این جشنواره اظهار داشت: شب گذشته نیز کار داوری آثار و انتخاب عکس‌های برتر توسط سه داور بین‌المللی جشنواره انجام و از ۱۶ برگزیده در آئین اختتامیه تقدیر خواهد شد.

وی با اشاره به این‌که بدون‌شک فرهنگ‌سازی در موضوع جمعیت مسئله‌ای مهم و یک ضرورت است و در این مسیر زبان تصویر یکی از ابزارهای کاربردی و مؤثر است، ادامه داد: در نظر داریم دبیرخانه دائمی این جشنواره را در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه دایر کنیم.

ابراهیمی پور بیان کرد: آئین اختتامیه این جشنواره با حضور مسئولین کشوری و استانی روز شنبه ۲۴ تیرماه در تربت حیدریه برگزار و از آثار منتخب جشنواره رونمایی خواهد شد.

کد خبر 5831619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha