۱۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۵

از محل عوارض آلایندگی؛

۱۱۴۱ میلیارد ریال اعتبار به دشت آزادگان اختصاص یافت

۱۱۴۱ میلیارد ریال اعتبار به دشت آزادگان اختصاص یافت

دشت ازادگان- فرماندار دشت آزادگان گفت: یکهزار و ۱۴۱ میلیارد ریال اعتبار از محل عوارض آلایندگی به این شهرستان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید سیلاوی با اعلام این خبر اظهار کرد: ۷۵۱ میلیارد ریال در مرحله نخست و ۳۹۰ میلیارد ریال در مرحله دوم از محل عوارض آلایندگی به این شهرستان اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه می‌توان از محل این اعتبار برای پیشبرد طرح‌های شهرستان استفاده کرد، ادامه داد: ۵۰۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات اربعین حسینی به شهرداری برای خرید خودرو حمل پسماند اختصاص یافت.

فرماندار دشت آزادگان گفت: تخصیص این اعتبارات تغییرات خاص و ویژه‌ای در اجرای طرح‌های این شهرستان ایجاد می‌کند و باعث افزایش کیفیت خدمات رسانی به مردم این شهرستان می‌شود.

وی افزود: طرح‌های عمرانی از محل عوارض آلایندگی در این شهرستان مشخص شده و شهرداری‌های دشت آزادگان ملزم شدند برای ساماندهی شهرهای سوسنگرد، بستان، ابوحمیظه و کوت سید نعیم ورود کنند.

سیلاوی با تاکید بر اتمام طرح‌ها برای خدمات رسانی هرچه بهتر به مردم اظهار کرد: طرح‌های شهری با نظارت شوراهای شهرها برای بالا بردن بهره‌وری طرح‌ها، تأمین تجهیزات لازم و سرعت گرفتن تکمیل طرح‌ها اجرا می‌شوند.

به گزارش مهر، شهرستان دشت آزادگان با جمعیتی بیش از ۲۶۰ هزار نفر در غرب خوزستان قرار دارد.

کد خبر 5831830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha