۲۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۲۶

ایمانی‌پور مطرح کرد؛

تاکید بر آزادی قدس شریف مورد تاکید شیخ احمد قاسم بود

تاکید بر آزادی قدس شریف مورد تاکید شیخ احمد قاسم بود

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در پی در گذشت بنیانگذار جنبش ضد آپارتاید در کیپ تاون گفت: تاکید بر حقوق ملت فلسطین و آزادی قدس شریف همواره مورد تاکید این عالم بزرگوار بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام مهدی ایمانی‌پور رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با صدور پیامی، درگذشت شیخ احمد قاسم مبارز مسلمان و بنیانگذار جنبش ضد آپارتاید «قبله» در آفریقای جنوبی را تسلیت گفت.

متن این پیام تسلیت به شرح زیر است:

«باسمه تعالی

انا لله وانا الیه راجعون

انتشار خبر درگذشت شیخ احمد قاسم بنیانگذار جنبش ضد آپارتاید در کیپ تاون، منجر به تأثر عمیق گردید. این فعال و مبارز دینی که بخش اعظمی از عمر خود را در خدمت جنبش ضد آپارتاید در آفریقای جنوبی و در زندان‌های رژیم سابق این کشور سپری کرد، از پیروان مخلص مکتب انقلاب اسلامی و گفتمان مقاومت محسوب می‌شد. تاکید بر حقوق حقه ملت فلسطین و آزادی قدس شریف همواره مورد تاکید این عالم بزرگوار بوده و برپایی راهپیمایی‌های روز قدس در کیپ تاون، قطعاً ره توشه‌ای گرانبها برای سفر ابدی و حیات اخروی ایشان محسوب می‌شود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت ضایعه فقدان این پیرو راستین تعالیم امامین انقلاب اسلامی و مکتب اصیل مقاومت،، برای این عالم بزرگوار علو درجات و رحمت و غفران واسعه الهی و برای بازماندگان، خصوصاً خانواده محترم و شاگردان متعهد ایشان صبر جزیل را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.»

کد خبر 5836464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha