۲۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۲

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

مهم ترین وظیفه امروز تقویت ایمان و امید در جامعه است

مهم ترین وظیفه امروز تقویت ایمان و امید در جامعه است

زاهدان- فرمانده سپاه سلمان گفت: ایجاد تحول در راستای انتشار و تقویت ایمان و امید در جامعه مهم‌ترین وظیفه امروز ما است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی، ظهر امروز چهارشنبه در مراسم افتتاح طرح جهادی شهید روح الله عجمیان که در مدارس حاشیه شهر زاهدان برگزار شد، افزود: شرایط کنونی کشور و جهان با توجه به تلاش‌های دشمنان در ایجاد ناامیدی در دل ملت ایران ویژه است و ما باید در چنین شرایطی تأمل کنیم که چه وظیفه‌ای بر گردن داریم.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: استمرار حرکت امام خمینی (ره) و ایجاد تحول در راستای انتشار ایمان و امید در جامعه مهم‌ترین وظیفه‌ای است که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری بر گردن همه ما ست.

وی خطاب به فعالان طرح عجمیان افزود: طرح شهید روح الله عجمیان باید به تحولی مدنظر امام منتهی شود و شما می‌توانید با ظرفیت ایمان و امید، بانی چنین تحول عظیمی در منطقه بشوید.

شفائی در ادامه گفت: امروز بسیجیان در دانش و علم باید به روز بوده و حرف اول را بزنند همانگونه که در اینچنین اقدامات جهادی در صف اول هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فرصت خدمت برای همه ما مغتنم است و باید با هم افزایی و همکاری مشکلات همدیگر را حل کرده و دشمنان را نسبت به ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه با شکست روبرو کنیم.

شایان ذکر است طرح جهادی شهید روح الله عجمیان در سرتاسر استان سیستان و بلوچستان و با همت سپاه سلمان برگزار می‌شود و قرار است موجب زیباسازی، مرمت و تامین تجهیزات ۵۵۰ مدرسه بشود.

کد خبر 5840912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha