۲۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۶:۲۳

فرماندار نظرآباد:

محرم فرصت مناسبی برای جهاد تبیین است

محرم فرصت مناسبی برای جهاد تبیین است

نظرآباد- فرماندار نظرآباد گفت: محرم فرصت مناسبی برای جهاد تبیین است، چراکه دل‌ها برای پذیرش حق آماده بوده و حق را می‌پذیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین بغدادی بعد از ظهر چهارشنبه در شورای اداری شهرستان نظرآباد که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) اظهار کرد: همه ما در زیر پرچم و بیرق سیدالشهدا (ع) روزی می‌خوریم و باید قدر این ایام را بدانیم.

وی بیان کرد: محرم فرصت مناسبی برای جهاد تبیین است، چراکه دل‌ها برای پذیرش حق آماده بوده و حق را می‌پذیرد.

فرماندار نظرآباد تصریح کرد: جهش خوبی از نظر کیفیت و شادی‌آفرین در جشن غدیر امسال داشتیم که رد سال‌های آینده باید از این تجربه بهره‌برداری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اربعین را پیشرو داریم و دستگاه‌ها باید تکالیف خود را انجام دهند تا بهترین خدمت‌رسانی به زائران صورت گیرد.

فرماندار تاکید کرد: انتخابات مجلس و خبرگان رهبری را پیشرو داریم ما به عنوان دولت بی‌طرف سعی خواهیم کرد با توجه به منویات مقام معظم رهبری انتخابات سالم، با امنیت و حضور حداکثری را رقم بزنیم.

وی همچنین نسبت به سقوط خانمی از ساختمان که منجر به فوتش شده بود واکنش نشان داد و متذکر شد: ما نیز از فوت این خانم ناراحت بوده و خواستاریم با همکاری تمام مسئولان هرچه سریع‌تر آتش نشانی نظرآباد مجهزتر شود تا شاهد چنین اتفاقات تلخی نباشیم.

به گزارش مهر، پیش از این نبود تشک نجات در آتش‌نشانی نظرآباد از دلایل این امر عنوان شده بود.

کد خبر 5841128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha