۲۹ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۰

مسئول سازمان بسیج طلاب و امور روحانیون سپاه اردبیل:

محرم فرصت مناسبی برای آگاه‌سازی مردم از جنگ روانی دشمن است

محرم فرصت مناسبی برای آگاه‌سازی مردم از جنگ روانی دشمن است

اردبیل- مسئول سازمان بسیج طلاب و امور روحانیون سپاه استان اردبیل با اشاره به دروغ‌پراکنی دشمن در جامعه گفت: ماه محرم فرصتی برای آگاه‌سازی مردم از جنگ روانی و ترکیبی دشمن است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید محمد سید سیاح شامگاه چهارشنبه در آئین عزاداری دهه اول محرم که در مدرسه علمیه تخصصی الزهرا (س) اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: کربلا و عاشورای امام حسین (ع) جز اسرار خداوند بوده و همه اسرار آن برای بشریت کشف نشده است.

وی سیدالشهدا (ع) را مخزن اسرار الهی دانست و تصریح کرد: بنا بر فرمایش پیامبر عظیم‌الشان، قرآن دارای بطون بوده و همه این بطون در قلب ائمه معصومین و امام حسین (ع) جمع شده و کسی که اسرار کربلای حسین (ع) را کشف کند، به بطون قرآن هم دست می‌یابد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و امور روحانیون سپاه استان اردبیل سیدالشهدا (ع) را معمار کربلا و قلبش را مخزن قرآن معرفی کرد و گفت: انسان معمولی اسرار کربلا را آن طور که یاران امام دریافت کرده‌اند، فهم نمی‌کنند و با گذشت زمان تنها گوشه‌ای از این اسرار برای انسان گشوده می‌شود.

حجت‌الاسلام سید سیاح افزود: رسالت اباعبدالله‌الحسین (ع) در کربلا هدایت بشریت بود و امام در این راه از همه چیز خود گذشت.

وی اضافه کرد: در عصر حاضر طلاب رسالت بزرگی بر دوش دارند و آن رسالت ائمه الهی یعنی هدایت و تبیین‌گری جامعه بشری است.

مسئول سازمان بسیج طلاب و امور روحانیون سپاه استان اردبیل با اشاره به فرمایش جهاد تبیین رهبر فرزانه انقلاب بیان کرد: در جامعه‌ای که دشمن و رسانه‌های معاند دروغ‌پراکنی کرده و جنگ روانی و ترکیبی به راه می‌اندازند تنها علاج کار، تبیین کردن و روشن‌گری است و ماه محرم فرصت خوبی برای این کار است.

کد خبر 5841403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha