۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۳۱

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی :

گذر زمان به نفع اسلام درحال رقم خوردن است

گذر زمان به نفع اسلام درحال رقم خوردن است

بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: گذر زمان به نفع اسلام و قرآن در حال رقم خوردن است که آیندگان این مهم را درک خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح یکشنبه در کارگاه آموزشی آمران به معروف و ناهیان از منکر خراسان جنوبی اظهار کرد: اسلام در معنای واقعی خود به معنای «تسلیم در برابر خدا» است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به تأکید دین بر سالم سازی زندگی برای رشد و کمال انسان بیان‌کرد: مکاتب و اندیشه‌های مختلف در این آخر الزمان همه تجربه‌های خود را به میدان آورده‌اند و از این جهت زمان مناسبی برای مقایسه کردن مفاهیم اسلام ناب و این تجربه‌ها است.

عبادی ادامه داد: با مقایسه کردن این دو اندیشه می‌توان به این نتیجه رسید که کدام مکتب به یک زندگی سالم کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه سیاست و عدالت از نظر مقدمات و نتایج در دین بسیار حساب شده است، یادآور شد: همین موضوع از نظر مباحث خانوادگی و حقوق اجتماعی و… و. قابل طرح و ارائه به دیگر جوامع است که در این زمینه باید کار کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: هر کجا که در جامعه بشری مشکلی به وجود آمده است دقیقاً همان جا از دستورات دین سرپیچی کرده‌ایم.

عبادی با اشاره به اینکه دین نعمت نرم افزاری خداوند به انسان است، اظهار کرد: بقیه راه‌ها و سبک زندگی غیر از دین بن بست است که تجربه تاریخی زندگی نیز این نکته را به خوبی نشان می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه علت بغض استکبار با قرآن معلوم و مشخص است، یادآور شد: از ۴۰۰ سال قبل استعمارگران جز جنایت و دزدی کار دیگری نکرده‌اند و به صورت حساب شده علیه اسلام و دین و قرآن برنامه ریزی می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: استکبار می‌داند که نمی‌توان قرآن را نابود کرد و از این جهت تلاش کردند که سیاست و اجتماع و فرهنگ جوامع را از قرآن جدا کنند.

عبادی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی موجب تجدید حیات اسلام و قرآن شد، یادآور شد: انقلاب ایران جهان را از تک قطبی خارج کرد و لیبرال‌ها و … را زمین گیر کرد.

وی یادآور شد: گذر زمان به نفع اسلام و قرآن در حال رقم خوردن است که آیندگان این مهم را درک خواهند کرد.

کد خبر 5844178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha