۱۰ مرداد ۱۴۰۲، ۸:۴۷

فرماندار ویژه بابل:

۳۹ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به بابل تخصیص داده شد

۳۹ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به بابل تخصیص داده شد

بابل- معاون استاندار و فرماندار ویژه بابل از تخصیص ۳۹ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به شهرستان خبر داد و از توزیع ناعادلانه اعتبارات انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم عزیززاده گرجی صبح سه شنبه در جلسه هماهنگی توزیع مرحله اول اعتبارات مشاغل خانگی شهرستان بابل افزود: در این مرحله سه میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به شهرستان بابل تعلق گرفت که شامل مشاغل خانگی ذیل ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، صنعت معدن و تجارت، میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان است.

عزیززاده گرجی در این جلسه با انتقاد از توزیع ناعادلانه اعتبار اختصاص یافته به شهرستان بابل در مرحله اول گفت: شاخص توزیع اعتبارات در این مرحله بر چه مبنایی بوده است.

وی افزود: معمولاً در چنین مواقعی نرخ بیکاری، نرخ جمعیتی، میزان تسهیلات جذب شده در سال گذشته و میزان ثبت نام‌های شهرستان را در نظر می‌گیرند که در همه این موارد شهرستان بابل سرآمد استان است.

فرماندار ویژه شهرستان بابل تاکید کرد: توزیع اعتبارات نباید بر حسب سلایق و بومی‌گری مدیران در ادارات کل باشد؛ بلکه باید ظرفیت شهرستان‌ها را بر اساس شاخص‌های اعلام شده در نظر بگیرند.

کد خبر 5851333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha