۱۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۱۱

مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان:

برنامه‌های متنوعی به مناسبت روز خبرنگار برگزار می‌شود

برنامه‌های متنوعی به مناسبت روز خبرنگار برگزار می‌شود

همدان-مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان گفت: برنامه‌های متفاوتی به مناسبت روز خبرنگار برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر قوامی ظهر امروز با اشاره به آغاز هفته خبرنگار اظهار کرد: امسال هفته خبرنگار به دلیل تقارن با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله (ع) و همچنین دومین کنگره ملی ۸ هزار استان رنگ وبوی متفاوتی به خود گرفته است.

وی افزود: این تقارن زیبا با آغاز رسالت حضرت زینب (س) که علم تبیین و روشنگری را در دست دارد با رسالت خبرنگاری که امروز پیشرو در امر تبیین وروشنگری و مطالبه گری، نشان از جایگاه والای قلم و اهالی قلم در گام دوم انقلاب اسلامی است.

مسئول سازمان بسیج رسانه با اشاره به برنامه‌های هفته خبرنگار گفت: سازمان بسیج رسانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه، برنامه‌ریزی خوبی را به مناسبت هفته خبرنگار انجام داده است.

قوامی خاطرنشان کرد: دیدار و تکریم خانواده معظم شهدای رسانه استان به همراه خبرنگاران، برنامه پخش زنده شبکه همدان با موضوع تبیین در اندیشه انقلاب اسلامی با حضور کارشناسان در این زمینه و برگزاری یادواره شهدای رسانه استان به مناسبت دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان از جمله این برنامه‌ها است.

وی با اشاره به سایر برنامه‌ها بیان کرد: ارائه خدمات رفاهی و تفریحی به خبرنگاران، حضور نمایندگان بسیج رسانه در تریبون‌های نمازجمعه این هفته به مناسبت هفته خبرنگار، رونمایی از رویداد جام رسانه‌ای امید و رونمایی از نماهنگ ویژه خبرنگار و جهاد تبیین از دیگر برنامه‌ها است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان عنوان کرد: همچنین تجدید بیعت با آرمان‌های شهدای استان همدان که در سطوح استان توسط کانون‌های بسیج رسانه صورت خواهد گرفت.

کد خبر 5851570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha