۱۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۰۱

هشدار پلیس فتا:

متقاضیان سفر اربعین مراقب تبلیغات دروغین و وسوسه‌انگیز را نخورند

متقاضیان سفر اربعین مراقب تبلیغات دروغین و وسوسه‌انگیز را نخورند

بجنورد_ رئیس اداره پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتای خراسان شمال گفت: زائرین اربعین مراقب تبلیغات وسوسه‌انگیز کلاهبرداران اینترنتی با عناوینی از قبیل سفر سریع، ازان، بدون ویزا را نخورند.

سرگرد امیر رمضان‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پس از اعلام ستاد مرکزی اربعین مبنی بر صدور گذرنامه ویژه اربعین متأسفانه برخی کلاهبرداری‌های اینترنتی به بهانه ثبت نام از طریق سایت‌های غیررسمی و ارسال پیامک‌های جعلی صورت می‌گیرد.

رئیس اداره پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتای خراسان شمالی تصریح کرد: با عنایت به شوق فزاینده مردم جهت تشرف به عتبات عالیات افراد سودجو با سو استفاده از این فرصت با طراحی و تبلیغات دروغین در سایت‌های و صفحات غیرمجاز حاوی لینک آلوده به ویژه در پیام‌رسان‌های داخلی کاربران را ترغیب به کلیک بر لینک بدافزار موجود در پیام‌ها می‌کنند و کاربران را به درگاه جعلی بانک هدایت و پس از سرقت اطلاعات اقدام به خالی کردن حساب آن‌ها می‌کنند.

وی در ادامه افزود: از کلیه زائرین درخواست می‌شود جهت ثبت‌نام به سایت‌های رسمی و اعلام شده توسط ستاد مرکزی اربعین و یا دفاتر رسمی حج و زیارت مراجعه کنند.

رمضان‌زاده خاطر نشان کرد: زائرین عزیز مراقب تبلیغات وسوسه‌انگیز کلاهبرداران با عناوینی از قبیل سفر سریع، ارزان، بدون ویزا و … را نخورند.

کد خبر 5852962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha