۱۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۳۴

در پی اعلام حمایت هنرمندان از حریم قرآن کریم؛

پوستر رویداد «حسین علیه السلام تصویرگر قرآن» رونمایی شد

پوستر رویداد «حسین علیه السلام تصویرگر قرآن» رونمایی شد

پوستر رویداد «حسین (علیه السلام) تصویرگر قرآن» برای اعلام حمایت هنرمندان از حریم قرآن کریم با حضور ۴۰۰ نفر از هنرمندان از سراسر کشور رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آئین اختتامیه نشست سراسری مسئولین انجمن‌های هنری و ادبی بسیج با حضور جواد جمیری رئیس سازمان بسیج هنرمندان و حجت الاسلام و المسلمین علی رضایی نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین پیش از ظهر امروز دوشنبه ۱۶ مرداد در مجتمع یاوران مهدی (عج) جمکران برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی در این آئین گفت: هنر به معنای زیبایی است. در اصل هنر در خدمت استعدادها، خلاقیت‌ها، دین و زیبایی اجتماع بشریت است. هنر فقط برای هنر نیست؛ بلکه هر تمدن، فرهنگ و انقلابی در قالب هنر شانس نفوذ و اثرگذاری بیشتری دارد. عاطفه و احساس هنرمند؛ شکوفایی و رشد جامعه را به همراه دارد.

در حاشیه این آئین اختتامیه از پوستر رویداد «حسین (علیه السلام) تصویرگر قرآن»، اعلام حمایت هنرمندان از حریم قرآن کریم از عاشورا تا اربعین حسینی با حضور ۴۰۰ نفر از هنرمندان از سراسر کشور نیز رونمایی و متن بیانیه سازمان بسیج هنرمندان در محکومیت اهانت کشور سوئد به ساحت مقدس قرآن کریم قرائت شد.

کد خبر 5855924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha