۱۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۳۴

نماینده ولی فقیه در استان همدان:

سازمان تبلیغات اسلامی خط مقدم کارهای فرهنگی است

سازمان تبلیغات اسلامی خط مقدم کارهای فرهنگی است

همدان- نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی خط مقدم کارهای فرهنگی بوده و نیاز به حمایت مسئولان دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله شعبانی‌موثقی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان اظهار کرد: حجت‌الاسلام نظیری از دوران طلبگی خود تا به امروز در سنگر فرهنگی تلاش‌های بسیاری انجام داده‌اند.

وی افزود: لفظ مراسم تودیع و معارفه مناسب نیست در جمهوری اسلامی سنگرسپاری صورت می‌گیرد و همه ما در خط مقدم برای دفاع از اسلام و خدمت به مردم تلاش می‌کنیم.

امام جمعه همدان با بیان اینکه حجت‌الاسلام والمسلمین نظیری فهم درستی از مسائل فرهنگی استان همدان دارند، گفت: ایشان می‌دانند در چه جبهه‌ای ایستاده‌اند و در کجای تاریخ ایستاده‌اند.

آیت‌الله شعبانی‌موثقی خاطرنشان کرد: اتفاقات بی‌نظیری در ستادهای مردمی نیمه شعبان و غدیر در استان همدان در چند سال اخیر اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه ایشان به دنبال اسم و رسم نیستند، بیان کرد: در ستاد کرونا یکی از مؤثرترین افراد حجت‌الاسلام نظیری بودند البته در مستند این ستاد یک عکس از ایشان نبود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان عنوان کرد: امیدواریم حجت‌الاسلام ارتقایی، مدیر جدید این مجموعه با روحیه‌ای که از ایشان سراغ داریم شاهد ادامه این راه باشیم.

کد خبر 5857396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha