۱۸ مرداد ۱۴۰۲، ۲۲:۴۹

رئیس اندیشکده حکمرانی و قانونگذاری گلستان:

مدیران از ظرفیت اندیشکده برای توسعه استان استفاده کنند

مدیران از ظرفیت اندیشکده برای توسعه استان استفاده کنند

گرگان- رئیس اندیشکده حکمرانی و قانونگذاری استان گلستان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرائی استان می‌توانند از ظرفیت اندیشکده در جهت توسعه استان استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید محمدنژاد در دیدار با تحریریه خبرگزاری مهر استان گلستان، اظهار کرد: اندیشکده حکمرانی و قانونگذاری استان گلستان با استفاده از توان و تخصص اساتید برتر دانشگاهی و نخبگان در راستای شناسایی مشکلات و کمبودها در استان ورود کرده و پس از بررسی موانع و چالش‌ها آنها را به صورت یک مجموعه تحقیقاتی به مجلس ارسال می‌کنند.

وی افزود: اندیشکده نقش مهمی در بررسی چالش‌ها و توسعه استان دارد و تحقیقات این اندیشکده پس از اتمام بررسی به مرکز پژوهش‌های مجلس ارسال می‌شود تا تصمیمات کامل‌تری برای استان اخذ شود.

محمد نژاد گفت: استفاده از ظرفیت دانشگاهیان یکی از ابزارهای مهم توسعه است، چرا که این اساتید حاضر در این اندیشکده مشکلات را به صورت تخصصی آسیب شناسی کرده و برای آن راهکار ارائه می‌دهند.

رئیس اندیشکده حکمرانی و قانونگذاری گلستان افزود: استفاده از توان نخبگان استانی برای حل مسائل استان از دیگر برنامه‌های این اندیشکده است که به زودی انجام می‌شود.

به گفته محمد نژاد اندیشکده حکمرانی و قانونگذاری گلستان یکی از اندیشکده‌های برتر کشور شناخته شده است.

کد خبر 5857615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha