۲۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۱۵

رئیس کمیته مینی فوتبال استان همدان:

مرحله نخست مسابقات مینی فوتبال جام ایرانیان برگزار می‌شود

مرحله نخست مسابقات مینی فوتبال جام ایرانیان برگزار می‌شود

همدان-رئیس کمیته مینی فوتبال استان همدان گفت: مرحله نخست مسابقات مینی فوتبال جام ایرانیان استان همدان در بخش آقایان به طور همزمان به میزبانی شهرهای همدان، تویسرکان و درگزین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، میثم ناصرنژاد بعدازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مسابقات مینی‌فوتبال اظهار کرد: در این مرحله از مسابقات استانی ۱۲ تیم از شهرستان‌های مختلف استان همدان شرکت دارند و از فردا دوشنبه ۲۳ مرداد ماه به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: مسابقات گروه A به میزبانی شهر تویسرکان و با حضور تیم‌های ملایر الف، نهاوند، تویسرکان و ملایر ب برگزار می‌شود.

رئیس کمیته مینی‌فوتبال استان همدان با اشاره به گروه دوم این مسابقات گفت: مسابقات گروه B با حضور تیم‌های درگزین، فامنین، کبودرآهنگ و رزن به میزبانی درگزین انجام خواهد شد و رقابت‌های گروه C با شرکت تیم‌های همدان الف، اسدآباد، بهار و همدان ب به میزبانی شهر جورقان اجرا می‌شود.

ناصرنژاد خاطرنشان کرد: تیم‌های برتر این مرحله از مسابقات به دور نهایی صعود می‌کنند و بزودی میزبان مرحله نهایی تعیین خواهد شد.

وی بیان اینکه مرحله نهایی مسابقات استانی بخش بانوان نیز روز شنبه ۲۸ مردادماه به میزبانی شهر بهار و با شرکت هشت تیم راه یافته به این مرحله از رقابت‌ها آغاز می‌شود و به مدت ۲ روز ادامه خواهد داشت، بیان کرد: به تیم‌های اول تا سوم نخستین دوره مسابقات مینی‌فوتبال جام ایرانیان در ۲ بخش آقایان و بانوان جوایز نقدی اهدا می‌شود.

رئیس کمیته مینی‌فوتبال استان همدان عنوان کرد: همچنین تیم‌های قهرمان راهی پیکارهای قهرمانی کشور خواهند شد.

کد خبر 5860554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha