۲۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۴۷

فرماندار ملایر:

کاهشی در سهمیه مصوبه بنزین شهرستان ملایر صورت نگرفته است

کاهشی در سهمیه مصوبه بنزین شهرستان ملایر صورت نگرفته است

همدان-فرماندار ملایر گفت: علی‌رغم ناترازی تولید و تأمین بنزین در کشور، هیچگونه کاهشی در سهمیه مصوبه بنزین شهرستان ملایر صورت نگرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سلمان اسماعیلی ظهر دوشنبه در رابطه با مشکل کمبود بنزین در برخی از جایگاه‌های عرضه سوخت در شهرستان ملایر اظهار کرد: علی‌رغم ناترازی تولید و تأمین بنزین در کشور، هیچ‌گونه کاهشی در سهمیه مصوبه بنزین شهرستان ملایر صورت نگرفته است.

وی افزود: روزانه حدود ۳۴۰ هزار لیتر بنزین در سطح جایگاه‌های عرضه سوخت در شهرستان ملایر در حال توزیع است.

فرماندار ملایر با بیان اینکه افزایش مصرف و ترددها در محورهای مواصلاتی شهرستان، یکی از دلایل مشکل پیش آمده برای برخی شهروندان در تأمین سوخت بنزین است، گفت: نحوه مدیریت و عدم اطلاع‌رسانی، از دیگر دلایل مشکل پیش آمده است که شرکت پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان موظف است این موارد را مدیریت کند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: چنانچه تخلفی در عرضه سوخت صورت می‌گیرد و یا برخی جایگاه‌ها به ضوابط اهمیت نمی‌دهند، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان، باید ورود و مدیریت کند.

فرماندار ملایر افزود: اگر به هر دلیلی شاهد چند ساعت قطعی عرضه بنزین در هر جایگاهی هستیم این موضوع باید به اطلاع افکار عمومی برسد چنانچه اخلالی در روند خدمات‌رسانی به مردم ایجاد شود با خاطیان برخورد جدی می‌شود.

کد خبر 5861252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha